Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:33:56 GMT

در همين نزديکي روي آنتن شبکه سه +عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۴۰۷۷

در همين نزديکي روي آنتن شبکه سه +عکس

خبرگزاري آريا - فيلم هاي جاده لغزنده است، رابين هودهاي فقرا، در همين نزديکي، من آليس هستم و فرار از جهنم، پنجشنبه 4 و جمعه 5 آبان طبق زمان هاي اعلام شده روي آنتن شبکه سه سيما قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه سه سيما، فيلم تلويزيوني جاده لغزنده است به کارگرداني روح الله فخرو پنجشنبه 4 آبان از ساعت 10:15 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کاسبي، مينا نوروزي و مهدي اميني خواه از بازيگران اين فيلم هستند.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: اين فيلم به ماجراي مرد بازنشسته اي مي پردازد که براي تامين مخارج خانواده با وانت کار کند اما همچنان از عهده تامين هزينه خانواده اش بر نمي آيد و اين در حالي است که فرزندانش احساس مي کنند پدر به خواسته هاي آنان بي تفاوت است تا اينکه در شب خواستگاري دخترش در حاليکه مشغول بردن بار در جاده شهميرزاد است در هواي باراني دچار سانحه مي شود و با يک مرد دوچرخه سوار تصادف مي کند اما از ترسش فرار مي کند و...
اين فيلم با ژانر اجتماعي محصول 1395 است.
فيلم سينمايي رابين هودهاي فقرا محصول فرانسه در سال 2011 به کارگرداني فردريک تيلر است که پنجشنبه 4 آبان از ساعت 23:30 روي آنتن شبکه سه قرار مي گيرد.
بازيگران اين فيلم سينمايي نيکلاس جراد، مايکل داشاسوي، آرولين ويک، آليس بوتاد و هيپولايت جراردات هستند.

اين فيلم درباره ژريس و فرانک دو برادر هستند که در مزرعه اي در کنار پدر خود زندگي مي کنند. اين خانواده شرايط مالي مناسبي ندارند و اوضاع بد ماليشان در حدي است که مجبور به فروش دام خود مي شوند. ژريس و فرانک به شدت به اين فکر هستند که راه نجاتي براي بيرون آمدن از اين شرايط بيابند. از طرفي يکي از دوستان صميمي آنها دچار گرفتاري مالي شده و از آنها کمک مي خواهد و...
فيلم تلويزيوني در همين نزديکي به کارگرداني راما قويدل ،جمعه 5 آبان از ساعت 10:20 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان با بازي پرويز پورحسيني، پرستو گلستاني، پيام دهکردي، رسول نجفيان و بهناز جعفري آمده است:مهندس محسنيان، مدير عامل يک شرکت بزرگ اقتصادي که ارتقاء و توسعه شرکتش تنها هدفش است، ناخواسته مشکلاتي را براي کارمندانش ايجاد مي کند تا اينکه يک روز مرگ به سراغ او مي آيد. محسنييان در کنار آقاي مرگ در يک فرصت که از نظر زماني 24 ساعت بنظر مي رسد ولي در حقيقت، يک لحظه است مروري به گذشته خود دارد و...
اين تله فيلم به تهيه کنندگي بهروز مفيد و نويسندگي عباس نعمتي محصول 1386 شبکه سه در ژانر اجتماعي است.
فيلم سينمايي من هنوز آليس هستم به کارگرداني ريچارد گلاتزر و واش وِست مورلند است که جمعه 5 آبان ساعت 14:00 روي آنتن شبکه سه قرار مي گيرد.

در خلاصه داستان با بازي جولين مور، آليس بالدوين و کريستن استوارت آمده است: آليس که استاد دانشگاه است متوجه بروز علائم آلزايمر در ابتداي دهه ي پنجم از زندگي خود مي شود. او در حال از دست دادن همه خاطرات خود است و اين موضوع او را بشدت متاثر کرده. او مسئله را با خانواده خود در ميان گذاشته و ...
اين فيلم محصول 2014 آمريکا است.
فيلم سينمايي فرار از جهنم به کارگرداني دني پنگ و اکسايد پنگ است که جمعه 5 آبان از ساعت 20:00 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
بازيگراني چون لوئيس کو، سين لا، آنجليکا لي، چن سي چنگ در اين فيلم نقش آفريني کرده اند.
اين فيلم داستان دو برادر آتشنشان است که براي خاموش کردن حريق در يک برج تجاري، خودشان به همراه تعدادي از ساکنين گير افتاده و به دنبال راه خروج هستند اما …
اين فيلم با ژانر حادثه اي محصول 2013 چين وهنگ کنگ است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر

مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی احسان حجتی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. 

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد. 

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزار‌ها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد که نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از؛ پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از دیگر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد