Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@01:52:31 GMT

ستاره سابق فوتبال خوزستان روانه زندان شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۴۵۳۳

ستاره سابق فوتبال خوزستان روانه زندان شد

ستاره سابق فوتبال خوزستان به‌ دلیل بدهی ۲۰ میلیون تومانی راهی زندان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

و به نقل از خوزستان اسپورت، یک ستاره سابق فوتبال خوزستان که اخیراً در عرصه مربیگری فعالیت داشته است، به‌دلیل بدهی ۲۰میلیون تومانی و با حکم قضایی بازداشت شد و پس از اینکه نتوانست رضایت فرد شاکی را جلب کند، روز گذشته با دستور مقام قضایی روانه زندان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار که از ستارگان سابق فوتبال خوزستان بوده و در دهه ۸۰ شمسی بازوبند کاپیتانی یک تیم صاحب‌نام خوزستانی را در لیگ برتر به بازو می‎بست، طی چند سال گذشته به کسب و کار در بازار اهواز روی آورد، اما بعد از عدم موفقیت در اداره مغازه و نقد نشدن چک‌هایی که صادر کرده بود، روز یک‌شنبه هفته جاری در حال ورود به محل تمرین تیمش، توسط مأموران انتظامی بازداشت شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به اینکه ورزشکار مذکور تا پیش از این هیچ سابقه کیفری نداشته و به‌دلیل عدم توانایی مالی در بازپرداخت بدهی ۲۰ میلیون تومانی بازداشت و سپس روانه زندان شده است، جا دارد که مدیران ارشد ورزش و فوتبال خوزستان، همچنین مربیان و بازیکنان صاحب‌نام استان، برای رفع مشکل این بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال خوزستان، پیش‌قدم شوند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد

ام فهد اینفلوئنسر عراقی سال گذشته به اتهام انتشار ویدئو‌هایی که «خلاف عفت» تشخیص داده شده بود به زندان محکوم شد. دو مقام امنیتی عراق که نخواستند نامشان فاش شود گفته‌اند که ام فهد در یکی از خیابان‌های بغداد به ضرب گلوله یک مرد موتورسوار به قتل رسید. 

این زن جوان در شبکه‌های اجتماعی «تیک تاک» و «اینستاگرام» صد‌ها هزار دنبال‌کننده (فالوئر) داشت. 

او در بسیاری از ویدئو‌هایی که منتشر می‌کرد در حال رقص با ترانه‌های خواننده‌های عراقی بود. 

دادگاهی در عراق در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ ام فهد را به دلیل انتشار ویدئو‌های «خلاف عفت» و «جریحه دار کردن عفت و اخلاق عمومی» به شش ماه زندان محکوم کرده بود. 

تصاویر ویدئویی طی ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گفته می‌شود لحظه تیراندازی به ام فهد را نشان می‌دهد.

مقام‌های عراق از کاربران اینترنتی خواسته‌اند تا با مراجعه به یک پلتفرم ویژه، موارد «غیر اخلاقی» در شبکه‌های اجتماعی را گزارش کنند. شماری از ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی عراق از زمان معرفی این پلتفرم یا به زندان محکوم شده‌اند یا مجبور به عذرخواهی علنی بابت محتوای منتشرشده در حساب‌های خود شده‌اند. 

تاره فارس، مانکن و اینفلوئنسر عراقی پیش از این در سال ۲۰۱۸ به ضرب گلوله در بغداد کشته شده بود.

منبع: یورونیوز

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم