Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس فقط زمانی می‌تواند پیروز دربی شود که در جدول، جایگاه پایین‌تری نسبت به استقلال داشته باشد. فصل پیش پرسپولیس، با روحیه‌ای بالا در دو دربی رفت و برگشت به میدان رفت. آن‌ها پیش از هر دو دربی صدرنشین بودند اما نتوانستند استقلال را شکست دهند. بازی رفت با مساوی بدون گل به پایان رسید و بازی برگشت، پرسپولیس شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس فقط زمانی می‌تواند پیروز دربی شود که در جدول، جایگاه پایین‌تری نسبت به تیم استقلال داشته باشد. فصل پیش پرسپولیس، با روحیه‌ای بالا در دو دربی رفت و برگشت به میدان رفت. آن‌ها پیش از هر دو دربی صدرنشین بودند اما نتوانستند استقلال را شکست دهند. بازی رفت با مساوی بدون گل به پایان رسید و بازی برگشت، پرسپولیس شکست خورد.

این موضوع، فقط به فصل قبل مربوط نمی‌شود و پرسپولیس در ۱۵ سال گذشته، زمانی در دربی پیروز شده که در جدول پایین‌تر از استقلال بوده. لیگ ششم که پرسپولیس در بازی رفت استقلال را شکست داد، تیم دنیزلی در جدول پایین‌تر از تیم مرفاوی بود. لیگ نهم هم پرسپولیس دایی در بازی برگشت، جایگاه پایین‌تری از استقلال مرفاوی داشت. لیگ یازدهم پرسپولیس زمانی استقلال را شکست داد که حریف در صدر جدول بود. لیگ چهاردهم هم در هر دو بازی رفت و برگشت، استقلالی‌ها در جدول بالاتر از پرسپولیس بودند. بازی برگشت لیگ پانزدهم و آخرین برد پرسپولیس در دربی، این تیم روبروی استقلال صدرنشین قرار گرفت با بردی پر گل، خودش صدرنشین جدول شد.

بردهای استقلال در دربی سال‌های اخیر، به بازی‌هایی که این تیم بالاتر از پرسپولیس بوده مثل لیگ پنجم و یازدهم یا پایین‌تر از پرسپولیس قرار داشته مثل لیگ‌های چهارم و شانزدهم تقسیم شده‌اند اما پرسپولیس، هر وقت بالاتر از استقلال بوده نتوانسته این تیم را شکست دهد. آخرین باری که پرسپولیس در جایگاهی بالاتر از تیم استقلال این تیم را شکست داد، بازی برگشت لیگ دوم بود و آن‌ها امسال باید بعد از ۱۵ سال این طلسم را بشکنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست