Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، 2 آبان‌ماه در آیین افتتاح همزمان 200 طرح بنیاد برکت بصورت ویدئو کنفرانس، گفت: سیستان‌وبلوچستان 11 و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است، با این‌حال، حدود 9 هزار روستای کوچک و بزرگ دارد، که خدمات‌رسانی برابر به آن‌ها را دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای خدمات‌دهی برابر، نیاز است تا خیرین نیز پای کار بیایند، افزود: از جمله مجموعه‌هایی که در راستای محرومیت‌زدایی، گام‌های بزرگی برداشته است، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.
استاندار اظهار کرد: بنیاد برکت در سال‌های اخیر اقدام‌ها و فعالیت‌های متعددی در استان انجام داده که تأثیر بسزایی در محرومیت‌زدایی از این منطقه‌ داشته است؛ امیدواریم بیش از این نیز بتواند در اختصاص اعتبارات استان را مدّ نظر داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا سال 92، 9 هزار و 200 میلیارد تومان در استان هزینه شده بود، بیان کرد: در چهار سال اخیر، بالغ بر ١٣ هزار ميليارد تومان، یعنی حدود یک و نیم برابر تمام سال‌ها گذشته، اعتبار به استان تزريق شده است.
حجت‌الاسلام محمد گلپایگانی، رييس دفتر مقام معظم رهبری نیز در این آیین، با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان فاصله زیادی تا مرکز کشور دارد، اخوت میان شیعه و سنی را رمز موفقیت این استان عنوان کرد.
به گزارش ایکنا، سه‌شنبه ۲ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور ۳۳ طرح از ۲۰۰ طرح بنیاد برکت به صورت ویدئو کنفرانس در استان با حضور نماينده ولی فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسيد.
این طرح‌ها شامل ساخت مسجد، خانه عالم و همچنین کانون‌های فرهنگی، در شهرستان‌های زاهدان، زهک، هامون، نیمروز، دلگان و مهرستان می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان