Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکو آلکاسر ، مهاجم بارسلونا در جریان پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل مورسیا، گل اول تیمش را در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاکو آلکاسر ، مهاجم بارسلونا در جریان پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل مورسیا، گل اول تیمش را در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند. آلکاسر که در فصل جاری فرصت زیادی را برای بازی کردن به دست نیاورده، در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طی مصاحبه‌ای که پس از بازی انجام داد، به این نکته اشاره کرد که از گل زنی خوشحال است. او در بخش دیگری از مصاحبه‌اش به تمجید از عملکرد مورسیا پرداخت.

به گزارش mundodeportivo، آلکاسر درباره بازی مقابل مورسیا گفت:

حضور خوبی در ترکیب اصلی داشتم و توانستم با گل زنی به تیم کمک کنم. بازی سختی بود؛ برای اینکه مورسیا به خوبی می‌دانست چگونه بازی کند و در عقب زمین حضور داشته باشد. پس از گل اول، فضای بیشتری در زمین به دست آوردیم.

مهاجم بارسلونا در ادامه گفت:

از گل زنی و کمک به تیم خوشحالم. واضح است که زیاد در ترکیب اصلی قرار نگرفته‌ام اما همیشه گفته‌ام که باید به تمرین کردن ادامه بدهم و به موفقیت برسم. سرمربی تصمیم گیرنده است. ما باید تلاش کنیم تا با شرایط موجود روبرو شویم و شکستشان بدهیم. می‌توانید ببینید در تمرینات چگونه کار می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!