Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم خورشیدوند، مسئول موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح اهم خدمات این موکب با اشاره به این‌که موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در چهار محور به زائران اربعین حسینی ارائه خدمت می‌کند، گفت: پذیرایی، اسکان، خدمات و تولید محتوا، محورهای فعالیت‌های موکب امام خامنه‌ای خرم‌آباد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد را بزرگ‌ترین و مجهزترین موکب مردمی کشور برشمرد و تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و موقعیت جغرافیایی انتظار می‌رود که این موکب به یک قرارگاه فرهنگی مزین به نام مقام معظم رهبری، تبدیل شود.
خورشیدوند به توزیع شبانه‌روزی غذای گرم در این موکب اشاره کرد و با بیان این‌که موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد تا روز اربعین به زائران و مشتاقان حسینی، خدمات ویژه ارائه می‌دهند، عنوان کرد: امکان اسکان هم‌زمان ۲۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی فراهم شده است، کمااینکه روستاهای مجاور موکب مانند روستاهای حسن‌آباد، کمالوند، پروانه و  ورزشگاه ۱۲ هزار متری در نزدیکی موکب از اماکن اسکان زائران اربعین حسینی در استان لرستان هستند.
مسئول موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد تصریح کرد: خدمات پزشکی با حضور ۵۶ پزشک ارائه خواهد شد این در حالی‌است که بیمارستان صحرایی در مجاورت موکب برای زائران در حال آماده‌سازی است.
وی اضافه کرد: خدمات مکانیکی، جرثقیل، عابربانک، خیاطی، آرایشگاه و کارواش از دیگر خدمات این موکب خواهند بود.
خورشیدوند ضرورت پوشش خبری ارادت مردم لرستان به سرور و سالار شهیدان را به‌عنوان یک رسالت دینی برشمرد و گفت: انعکاس فعالیت مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد باعث بالا رفتن فرهنگ استان لرستان می‌شود و رسانه‌ها با فعالیت نرم‌افزاری خود ارادت مردم لرستان به سرور و سالار شهیدان را نشان دهند.
وی موقعیت جغرافیای موکب مردمی امام خامنه‌ای را در مسیر تردد ۷۰ درصد زائرین اربعین دانست و با بیان این‌که استان لرستان به‌عنوان معین استان ایلام تعیین شده است، افزود: جریان‌سازی، اربعین، معرفی فرهنگ، بصیرت و انقلابی بودن مردم لرستان، محتواهای فرهنگی هستند که به زائران ارائه می‌شود.
خورشیدوند با تاکید بر این‌که مردم می‌توانند غذاهای نذری خودشان را در این مکان بین زائران توزیع کنند، به برنامه‌ریزی توزیع یک میلیون غذای گرم در موکب مردمی امام خامنه‌ای اشاره و عنوان کرد: سال گذشته بالغ‌بر۶۰۰ هزار غذای گرم بین زائران اربعین حسینی توزیع شد، کمااینکه تمام هزینه‌های موکب از محل کمک‌های مردمی است.
مسئول موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: شعار «علمدار ولایت، لرستان به فدایت» به‌عنوان شعار امسال این موکب انتخاب شده است.






منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است