Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با توجه به تجربه بالاي رحمتي و البته آمادگي خوب حسيني، بايد ديد شفر کدام يک را در دربي هشتاد و پنجم به ميدان خواهد فرستاد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، کاپيتان اول استقلال که به نظر مي رسيد با توجه به شرايط جسماني مناسب و البته تجربه بالا در فصل جاري نيز دروازه بان اول استقلال باشد، حتي در ديدار جام حذفي نيز گزينه اول و آخر منصوريان براي حضور در ترکيب اصلي بود اما اتفاقات براي او به شکلي پيش رفت که از ديدار با ذوب آهن، شانس حضور درون دروازه آبي ها را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتي ابتدا با تصميم باشگاه چند جلسه اي از تمرينات محروم شد اما پس از حضور شفر به تمرينات بازگشت و حالا با دروازه بان دوم آبي ها براي قرار گرفتن درون دروازه استقلال رقابت مي کند.
شفر به خوبي از توانايي هاي رحمتي با خبر است و مي داند تجربه بالاي او مي تواند کمک زيادي در بازي روز پنجشنبه به آبي ها کند. اما از طرفي حسيني نيز روزهاي خوبي را پشت سر مي گذارد و آمادگي بالايي دارد. شفر در ديدار با فولاد خوزستان و نساجي مازندران حسين حسيني را به رحمتي ترجيح داد و تصميم گرفت دروازه بان جوان اين تيم که حضور منظمي در تمرينات داشت را درون دروازه قرار دهد. حسيني در اين دو بازي تنها يک گل دريافت کرد تا بسياري اين دروازه بان جوان را گزينه اول و آخر شفر براي دربي قلمداد کنند.
با اين وجود اما سرمربي آلماني طي روزهاي دوشنبه و سه شنبه که تمرينات استقلال پشت درهاي بسته پيگيري مي شد، جلساتي را با مهدي رحمتي برگزار کرد که تنها تصاوير آن روي خروجي سايت رسمي استقلال به چشم مي خورد. شفر و رحمتي درباره اين جلسه تا به امروز اظهار نظر رسمي نداشتند و مشخص نيست که در اين دو جلسه چه صحبت هايي ميان اين دو رد و بدل شده است اما برگزاري جلسه ميان شفر با رحمتي، حيدري و ابراهيمي در پايان تمرين  سه شنبه آبي ها باعث شده تا شانس رحمتي براي باز پس گيري جايگاه در ترکيب اصلي افزايش يابد. اين جلسات حتي اگر براي بازگشت رحمتي به درون دروازه آبي ها برگزار نشده باشد، حاکي از اين است که شفر به خوبي از نقش رحمتي درون تيم آگاهي دارد و قصد دارد از پتانسيل هاي مثبت او براي نتيجه گيري در دربي استفاده کند.
رحمتي نيز مانند حسيني اين روزها در تمرينات استقلال از آمادگي زيادي برخوردار است و با حضور شفر و به خطر افتادن جايگاه اش در ترکيب اين تيم، تمرينات را با جديت دو چنداني پيگيري مي کند. در کنار مسائل فني، حضور در بيش از 10 دربي و تجربه بالاي رحمتي موضوعي است که باعث شده تا شانس دروازه بان شماره يک استقلال براي حضور در ترکيب اين تيم افزايش يابد.
بايد منتظر بود و ديد شفر روي تجربه بالاي رحمتي حساب مي کند يا انگيزه و جواني حسيني، به هر حال هر دو دروازه بان انگيزه هاي خاص خودشان را دارند. رحمتي مي خواهد اعتماد دوباره شفر را جلب کند و حسيني مي خواهد خودش را به عنوان دروازه باني با ثبات در ترکيب آبي ها حفظ کند. حضور 2 دروازه بان آماده باعث مي شود خيال شفر از اين خط راحت باشد اما آنچه مسلم است رحمتي و حسيني به راحتي تسليم هم نمي شوند و مي خواهند شماره يک تيم شان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها