Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس‌ می‌گوید اگر بیرانوند بد بازی کند، از او انتقاد خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ ، دروازه پیشین پرسپولیس با حضور در تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

امروز برای دیدار با بیرانوند به تمرین آمدم چون دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی است. از طرفی دوست دارم در دربی پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دیدم که بازیکنان سرحال هستند و از این موضوع کیف کردم. این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس تاکتیک خوبی دارد و دیدم که چندین تاکتیک را مرور کردند.

وحید قلیچ ادامه داد:

پرسپولیس تیم خوبی است و اگر پیروز هم شود، استقلال نباید ناراحت شود. البته من برای دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم ولی امیدوارم پرسپولیس پیروز شود.

دروازه بان پیشین پرسپولیس درباره گل‌های زیادی که تیمش در بازی‌های اخیر دریافت کرده است گفت:

بدون اغراق می‌گویم که بیرانوند دروازه‌بان باشخصیتی است و حیف است بعد از این همه بازی‌های خوب، بازی ضعیفی را نشان بدهد. من تا حالا او را ندیده بودم. تا امروز نمی‌دانستم که مربی دروازه‌بان‌های تیم چطور عمل می‌کند. کار او هم خوب بود. به بیرانوند گفتم اگر بد بازی کنی، از تو انتقاد می‌کنم. به او گفتم بیرانوندی بشود که همه دوست دارند. او برای ما ارزش دارد و از خدا می‌خواهیم که همیشه خوب بازی کند. به بیرانوند گفتم در دربی به گونه‌ای بازی می‌کنی که همه تو را تحسین کنند.

وحید قلیچ درباره پیش‌بینی نتیجه دربی ۸۵ گفت:

همه می‌گویند دربی شرایط خاص خود را دارد. من این صحبت را قبول ندارم. هر تیمی که خوب بازی کند، پیروز می‌شود. نوع بازی کردن تیم، هنر مربی است. ما نمی‌توانیم بگوییم چه کسی می‌برد. مربی هم تا لب خط تیمش را هدایت می‌کند و از آن جا به بعد بر عهده بازیکنان است که نتیجه بازی را رقم بزنند.

وحید قلیچ در پاسخ به این سوال که آیا دروازه‌بان با کیفیت را در طول لیگ هفدهم دیده است؟ تاکید کرد:

من دروازه‌بان خوبی در لیگ برتر ندیدم. نمی‌توانم از کسی اسم ببرم. آن موقع که من دروازه‌بان بودم، چندین دروازه‌بان خوب در تیم‌های مختلف وجود داشت. الان فقط لباس‌های دروازه‌بان‌ها خوشگل است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی

به گزارش ورزش سه، در حالیکه بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آنها رفت و تلاش کرد آنها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد که او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!