Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:23:36 GMT

اولویت نخست فدراسیون ووشو حفظ قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۰۷۰۰

اولویت نخست فدراسیون ووشو حفظ قهرمانی است

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به خیز این فدراسیون به سمت مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: نسل طلایی ووشو در راه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مهدی علی‌نژاد امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اولویت‌های این فدراسون اظهار داشت: اولویت نخست ما حفظ قهرمانی است.

وی با بیان اینکه کشورهای جدیدی در این رشته در حال سرمایه‌گذاری هستند، گفت: کشورهای هند، برزیل، روسیه و کشورهای اروپایی بسیار پیشرفت کردند و رشته ووشو در حال تغییر چهره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه ما باید در حال برنامه‌ریزی دقیقی باشیم، گفت: سه سال است که در حال برنامه‌ریزی دقیق برای مسابقات جاکارتا هستیم.

وی با ابراز خرسندی از احتمال ورود ووشو به المپیک ابراز کرد: با ورود ووشو به المپیک یک رشته جدیدی به رشته‌های مدال‌آوری ایران اضافه می‌شود.

علی‌نژاد با تاکید بر اینکه جای هیچ نگرانی در آینده ووشوی ایران وجود ندارد، عنوان کرد: نسل طلایی ووشوی ایران در راه است و برنامه‌ریزی برای پایه بسیار خوب بوده است‌.

وی برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی را مهم برشمرد و بیان کرد: این مسابقات بسیار مهم است و نفرات زیادی توانسته‌اند از طریق این مسابقات وارد تیم ملی شوند.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به گسترش این ورزش خاطرنشان کرد: در سال 95 تعداد نفرات بیمه شده رشته ووشو در کشور 52 هزار و 500 نفر گزارش شده است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد بانوان در این رشته گفت: بانوان نقش پررنگی در کسب مدال‌های جهانی داشته‌اند و افتخار می‌کنیم رشته ووشو یکی از پیش‌رو ترین رشته‌های ورزشی ایران در حوزه بانوان است.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است