Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌ی مسابقه بر عهده خودم بود، ابراز کرد: اگر مسئولین بخواهند ما را در این رشته حمایت کنند، هزینه‌ی خاصی بر دوش آنان نیست اما متأسفانه حمایت مسئولین ضعیف بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عرفان زنده پی نوجوان ۱۶ ساله بوشهری است که تنها با شش ماه فعالیت در رشته قایقرانی به تیم ملی راه یافت و پس از سه ماه حضور در تیم ملی اولین مدال نقره در مسابقات آسیایی شانگهای چین ۲۰۱۷ در رشته قایقرانی ماده کانوکانادایی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت این موفقیت پایگاه خبری تحلیلی سپاس با وی انجام داده است که در ادامه می آید:

 عرفان زنده پی مدال آور بوشهری حاضر در مسابقات آسیایی شانگهای چین در گفت‌وگو با سپاس درباره انگیزه خود برای فعالیت در این رشته ورزشی گفت: حضور دوستانم در رشته قایقرانی موجب شد تا من هم در این رشته به فعالیت بپردازم و در ابتدا پدر و مادرم و بعد از آن مربیان من آقای کللی و حسینی مشوق اصلی بنده در رشته قایقرانی بودند.

این ورزشکار بوشهری در خصوص نحوه راهیابی به تیم ملی، تصریح کرد: مدت تست انتخابی تیم ملی تمام شده بود اما با پیگیری های آقای زارعی فرصتی برای گرفتن تست از بنده مشخص شد و حمایت از طرف فدراسیون صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تنها سه ماه برای حضور در این مسابقات تمرین داشتم، تصریح کرد: آقایان پورعزیز و اقلیمی مربیان من در تیم ملی بودند که در طول سه ماه بنده را برای حضور در این مسابقات آماده کردند و در اینجا از آنها تشکر می کنم.

زنده پی در خصوص مسابقات آسیایی شانگهای چین، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و افرادی که مقام های قهرمانی جهان را داشتند نیز در این مسابقات شرکت کردند. من در ماده کانو کانادایی تیمی با اختلاف ۲۰ هزارم ثانیه دوم شدیم.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌ی مسابقه بر عهده خودم بود، ابراز کرد: اگر مسئولین بخواهند ما را در این رشته حمایت کنند، هزینه‌ی خاصی بر دوش آنان نیست اما متأسفانه حمایت مسئولین ضعیف بود.

نایب قهرمان مسابقات آسیایی با بیان اینکه سطح استان بوشهر در رشته قایقرانی بالا رفته است، ابراز کرد: استان بوشهر تاکنون حدود ۱۵ نفر را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی در خصوص آتش سوزی قایق های هیئت قایقرانی در سال گذشته، بیان کرد: آتش سوزی لطمه زیادی به ما وارد کرد و تا یک ماه تمرینات به نحو مطلوب انجام نمی شد اما مربیان تلاش زیادی کردند تا ما به تمرینات ادامه دهیم. فدراسیون نیز وعده حمایت داد اما متأسفانه حمایتی نشد و تنها دو قایق برای ما فرستادند و این در صورتی است که ۵۰ قایق ما در آتش سوخت.

زنده پی در خصوص وضعیت هیئت قایقرانی پس از آتش سوزی، ابراز کرد: ‌هیئت قایقرانی بوشهر یکی از بهترین هیئت های کشور بود که اردوهای تیم ملی در اینجا برگزار می‌شد و قرار بود مسابقات قهرمان کشوری نیز در بوشهر باشد. در آن زمان در حال ساخت پیست بین‌المللی در بوشهر بودیم تا مسابقات آسیایی در اینجا برگزار شود اما پس از این اتفاق هیئت، خیلی ضعیف شد و مسئولین استانی هم کمکی نکردند.

زنده پی درباره هزینه‌های قایقرانی برای علاقمندان بیان کرد: برای حضور در این رشته، نیاز به هزینه‌های هنگفتی نیست فقط در ابتدا هزینه اندکی بر عهده فرد است.

وی خطاب به علاقمندان رشته قایقرانی، گفت: امیدتان به خدا باشد و در کارتان جدیت داشته باشید و مربیان نیز هم در موفقیت نقش اساسی دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی