Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@12:38:21 GMT

قلباً دوست دارم پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازی کنم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۱۴۰۹

پنج‌شنبه 16 شهریور سال جاری در حالی که کاروان تیم استقلال آماده عزیمت به سیرجان بود خبری درباره خط خوردن سیدحسین حسینی از لیست تیم استقلال، همه هواداران این تیم را شوکه کرد. آن شب تیم استقلال بدون دروازه‌بان دومش راهی سیرجان شد تا به دیدار گل‌گهر برود.

در خصوص دلیل این خط خوردن گفته شد وقتی حسینی متوجه شده در بازی جام‌حذفی هم نمی‌تواند درون دروازه استقلال بایستد به کادر فنی معترض شده و خشم منصوریان را برافروخت تا قبل از پرواز خطش بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از آن مسابقه در بازی با پارس جنوبی که اولین بازی تیم بعد از گل‌گهر و 7 روز بعد در جم برگزار شد به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم درون دروازه ایستاد. بازی‌ای که البته استقلال در پایان باخت ولی دلیلی برای بیرون ماندن حسینی از ترکیب اعلام نشد و او در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن هم از دروازه استقلال حراست کرد.

حسینی در این مدت و پس از آن قهر کم‌کم به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش جا افتاد و مهدی رحمتی را به نیمکت‌نشین خودش تبدیل کرد. یکی از اعضای تیم در این باره که حسینی برای بازی با پرسپولیس چه تصمیماتی دارد از این دروازه‌بان شیرازی نقل کرد که گفته: «قلباً دوست دارم در شهرآورد برای استقلال بازی کنم ولی هرچه کادر فنی درباره این موضوع تصمیم بگیرد را با جان و دل می‌پذیرم». حسینی این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بین دروازه‌بانان این تیم است و گفته می‌شود شفر هم حساب ویژه‌ای روی او برای شهرآورد و ایستادن درون دروازه استقلال باز کرده است. قطعاً رقابت سنگینی که بین حسینی و رحمتی برای ایستادن در این بازی مهم وجود دارد برای شفر هم عیان شده و او نیز می‌داند شهرآورد چه انگیزه‌ای به همه بازیکنانش به ویژه دروازه‌بانانش می‌دهد. 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!

به گزارش ورزش سه،  از آنجایی که باشگاه استقلال قصد دارد شرایطی فرام کند که بازی هفته آخر این تیم مقابل پیکان در حضور تماشاگر و ورزشگاهی غیر از دستگردی اکباتان برگزار شود ، باشگاه پرسپولیس هم در نظر دارد برای تغییر محل دیدار خود با تیم هوادار با سازمان لیگ نامه نگاری کند.

طبق برنامه دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر شنبه و یک روز قبل از بازی استقلال مقابل فولاد در  ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

در این دیدار تیم هوادار میزبان است و از آنجایی که شورای تامین استان تهران برای بازی های سرخابی  در ورزشگاه دستگردی اکباتان اجازه حضور تماشاگر را نمی دهد این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در عین حال از آنجایی که استقلال سعی دارد شرایطی فراهم کند که بازی هفته آخرش مقابل پیکان از همین ورزشگاه به ورزشگاه دیگری منتقل شود که هوادارانش حضور داشته باشند و جشن قهرمانی احتمالی اش را در حضور هواداران خود برگزار کند، باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد با نامه نگاری از سازمان لیگ بخواهد دیدار این تیم مقابل هوادار هم در ورزشگاهی دیگر با حضور هوادارانش برگزار شود تا در جنگ قهرمانی بین دو تیم مدعی عدالت برقرار شده باشد.

فعلا باشگاه پیکان با تغییر محل بازی خود مقابل استقلال مخالفت کرده اما در این خصوص نه سازمان لیگ بلکه شورای تامین استان تهران تصمیم گیرنده است و امکان تغییر محل آن مسابقه وجود دارد.

سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ روز سه شنبه گفته بود باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای تغییر محل بازی خود مقابل هوادار نداده اما قرار است این اتفاق امروز انجام شود و پرسپولیس در فاصله سه روز مانده تا مسابقه مقابل هوادار درخواست تغییر محل برگزاری این مسابقه را داشته باشد.

گفتنی است درست یک سال قبل در هفته بیست و هشتم لیگ برتر شورای تامین با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی موافقت کرد تا سرخ ها به جای ورزشگاه دستگردی در ورزشگاه ازادی و با حضور هواداران شان به میدان بروند و با یک برد دیگر به سمت قهرمانی حرکت کنند.

باید دید در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه هوادار و استقلال چه خواهد بود و در نهایت سازمان لیگ و شورای تامین تهران درباره این دو دربی حساس هفته‌های پایانی دو مدعی قهرمانی چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!