Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:57:37 GMT

چهار موکب از شهرستان نطنز در کربلا برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۱۴۴۴

چهار موکب از شهرستان نطنز در کربلا برپا می‌شود

نطنز - فرماندار شهرستان نطنز گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، چهار موکب از شهرستان نطنز در کربلا برپا می‌شود.

یوسف حسنی صبح چهارشنبه در مراسم بدرقه خادمین و تجهیزات موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) نطنز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجاد شده، امسال نیز همانند سال قبل چهار موکب از شهرستان نطنز در کربلای معلی پذیرای زائران در اربعین حسینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: موکب های حضرت ابوالفضل (ع) حسینیه مرکز شهر نطنز، حسینیه مرکز شهر بادرود، روستای اریسمان و روستای ده آباد از شهرستان نطنز در کربلا برپا می‌شود. 

فرماندار نطنز افزود: با تشکیل ستاد اربعین و کمیته های شش گانه در نطنز، اقدامات مناسبی جهت پشتیبانی، تقویت و حمایت های جامع از موکب ها صورت پذیرفت.

وی تأکید کرد: همه به این موضوع واقف هستند که موکب هایی که به نمایندگی از مردم شهرستان نطنز شکل گرفته است همگی به صورت کاملا خودجوش و مردمی است و عاشقان امام حسین (ع) و خیران نطنزی سعی کرده اند که در این حرکت بزرگ در ایام اربعین حسینی سهیم باشند.

حسنی در پایان یادآور شد: شور و علاقه ای که امروز مردم در مراسم بدرقه کاروان خادمین و تجهیزات موکب حضرت ابوالفضل (ع) نطنز از خود نشان می‌دهند، نشانگر ارادت خاص مردم شهر اولیاء الله به اهل بیت علیهم السلام و به خصوص حضرت امام حسین (ع) است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان