Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@05:11:23 GMT

شاخص بورس آسيا همچنان پيشتاز

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۱۷۲۵

شاخص بورس آسيا همچنان پيشتاز

خبرگزاري آريا - شاخص بورس آسيا در روز چهارشنبه باز هم به روند افزايشي خود ادامه داد و ارزش دلار هم در برابر 6ارز اصلي جهان تقويت شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شاخص بورس کشورهاي آسيايي در روز چهارشنبه به تداوم سير افزايشي خود ادامه داد؛ ضمن اينکه انعطاف پذيري جمهوري خواهان بر سر تاييد «جان تايلر» به عنوان رييس جديد احتمالي فدرال رزرو منجر به تقويت ارزش دلار و اوراق بهادر در آمريکا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين حال، ميانگين شاخص بورس آسيا - اقيانوسيه در منطقه خارج از ژاپن با 2دهم درصد افزيش ربرو شد؛ ضمن اينکه بورس «نيکي» ژاپن هم براي هفدهمين جلسه متوالي به رشد خود ادامه داد و با يک دهم درصد جهش زد.
البته پيرزوي «شنزه آبه» نخست وزير ژاپن در انتخابات اين کشور و اميدواري سرمايه گذاران از اعمال بسته هاي محرکي پولي توسط وي از جمله دلايل سير افزايشي بورس ژاپن نسبت داده مي شود.
همچنين شاخص CSI300بورس چين 3دهم درصد بالا آمد و بورس «شانگهاي» يک دهم درصد سير صعودي به خود گرفت. البته نزديک شدن «تايلر» به مسند رياست فدرال رزرو منجر به افزايش اوراق 10ساله آمريکا به بيشترين سطح خود از ماه مارس به منجر گرديد و 2.417درصد تقويت شد. به گزارش ايبِنا، در بازار جهاني ارز، دلار استراليا با 6دهم درصد کاهش به 0.7727دلار رسيد که کمترين رقم از اواسط ماه جولاي محسوب مي شود؛ ضمن اينکه يورو هم به 1.1758دلار کاهش پيدا کرد. شاخص دلار آمريکا هم با 2دهم درصد افزايش در برابر 6سبد اصلي ارز جهان روبرو شد و به 93.962واحد رسيد. همچنين هر دلار به 113.89ين رسيد که حاکي از مقاومت دلار در برابر ارزش ين ژاپن است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد

نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به ۲.۶ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد که نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به ۲.۶ درصد رسید.

رقم منتشرشده کمی از انتظارات منحرف شد و در مقایسه با نرخ بیکاری ۲.۶ درصدی ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد بیکاران در ژاپن به ۱.۸۵ میلیون نفر رسید.

نسبت شغل به متقاضی در ماه مارس به ۱.۲۸ افزایش یافت، به این معنی که برای هر ۱۰۰ جویای کار، ۱۲۸ فرصت شغلی وجود داشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳