Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:23:32 GMT

«مقاومت: مبارزه برای دره آگوان» در پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۲۱۰۵

«مقاومت: مبارزه برای دره آگوان» در پرس تی وی

«مقاومت: مبارزه برای دره آگوان» عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که به بررسی کودتا و برکناری رییس جمهوی هندوراس در سال ۲۰۰۹ می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «مقاومت: مبارزه برای دره آگوان» در سال ۲۰۱۴ به زبان اسپانیایی تولید شده و به وقایع سال ۲۰۰۹ در هندوراس اشاره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سال رییس جمهوری منتخب هندوراس طی یک کودتا از قدرت برکنار می شود. در واکنش به این اقدام، جنبشی در سراسر کشور به راه می افتد که به جنبش «مقاومت» معروف می شود.

تمرکز این مستند بیشتر بر شاخه فعال تر این جنبش متشکل از کشاورزان آگوان است که در آن بیش از ۲۰۰۰ خانواده رعیت، زمین های میگوئل فاکوس بزرگترین زمین دار کشور هندوراس و یکی از افراد اصلی پشت پرده کودتا را در اختیار می گیرند.

در مستند «مقاومت: مبارزه برای دره آگوان» دوربین برای مدت چهار سال با سه کشاورز آگوان همراه می شود که زندگی خود را در این زمین ها بنا می کنند در حالی که ممکن است هر لحظه با واکنش بد رژیم مواجه شوند.

این مستند شنبه ۶ آبان ماه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۲ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه روز یکشنبه ساعت ۰۵ ، ۱۱ و ۱۷ به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علیرضا حسین بیگی در دیدار با مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: سابقه ۲۲ ساله تاسیس شوراهای حل اختلاف در استان یزد نیاز به مستند سازی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان دارد.

وی افزود: فرهنگ صلح و سازش یزدی ها یکی از جلوه های ویژه در پرونده های شوراهای حل اختلاف است که قابلیت ثبت به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب و اشاعه آن به کشور را دارد.

کد خبر 6093162

دیگر خبرها

  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟