Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در بخشنامه ای به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه جزئیات سهمیه اعتبار تسهیلات شهریه نیمسال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، باتوجه به تخصیص بودجه سال ۹۶ توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و به منظور اعطای تسهیلات بلندمدت با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل به متقاضیان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ ، بخشنامه اعلام سهمیه اعتبار تسهیلات شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تعیین و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه به مواردی از جمله مراجعه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه به لیست ثبت‌نام‌شدگان، ویرایش، اسکن فرم‌ها، تعهد محضری و ثبت اطلاعات متقاضیان جدید ازطریق سیستم اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ارسال گزارش منابع مازاد جذب‌ نشده به اداره کل امور مالی و تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان حداکثر تا ۱۸ آبان ماه تاکید شده است.

تایید لیست متقاضیان و ارسال نامه پوششی به صورت الکترونیکی حداکثر تا ۲۳ آبان ماه انجام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی