Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- ساختمان جدید اداری - آزمایشگاهی اداره کل استاندارد قزوین روز سه شنبه در آیینی با حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، برای احداث این ساختمان 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
ساخت این مجتمع اداری - آزمایشگاهی از سال 86 توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده بود اما پس از مدتی به دلیل کمبود اعتبار در مراحل اولیه متوقف شد و با اعتبارات تخصیصی در دولت تدبیر و امید، تکمیل این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مجتمع در 6 طبقه و با هدف تامین فضای مناسب اداری و ازمایشگاهی این اداره کل در زمینی به وسعت یک هزار و 422 متر مربع و با زیربنای چهار هزار و 636 متر مربع در مرکز ادارات پونک قزوین احداث شده است.
این ساختمان مجهز به سامانه جمع آوری آب باران برای استفاده در فضای سبز و فلاش تانکهای سرویس بهداشتی است.
ساختمان قبلی اداره کل استاندارد قزوین نیز قرار است به دومین مرکز پژوهشگاهی استاندارد کشور تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ی قزوین و جمعی از مسولان استان در این مراسم حصور داشتتند.
شرکت در آئین تجلیل از از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان ملی استاندار به این استان است.
3013/6012/8054 رضا اسدی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال