Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@06:38:43 GMT

حریف سابق سپاهان محک تدارکاتی ذوب‌آهن شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۵۲۸۳

حریف سابق سپاهان محک تدارکاتی ذوب‌آهن شد

حریف فصل گذشته سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در آستانه برگزاری این دور از رقابت‌ها در دوره جاری، در قالب دیداری دوستانه با ذوب‌آهن مسابقه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، غیبت نیمی از تیم‌های لیگ برتری و از جمله سپاهان و ذوب‌آهن در یک‌هشتم نهایی جام حذفی و پیگیری این مرحله از مسابقات در فاصله بین هفته‌های دهم و یازدهم لیگ برتر باعث شد تا بین ۲ دیدار رسمی آنها بیش از ۱۰ روز فاصله بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، این دسته از تیم‌ها برای آنکه از شرایط مسابقه دور نشوند چاره‌ای جز برگزاری دیدارهای تدارکاتی ندارند.

جالب آنکه ذوب‌آهن، آلومنیوم اراک را به عنوان حریف تدارکاتی خود انتخاب کرده است. این تیم دسته اولی فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی حریف سپاهان بود و در خانه به شکلی دراماتیک مغلوب میهمان نامدارش شد.

آلومنیوم که فصل پیش سپاهان را برای راهیابی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی به چالش کشید امسال قید ماجراجویی در این مسابقات را زد و با انصراف از دیدار با خونه‌به‌خونه از همان مراحل ابتدایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین با گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول نماینده اراک در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی جای دارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند