Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: انتظامی شهرستان ایلام با آمادگی برای تأمین و حفظ نظم و امنیت به استقبال مراسم اربعین حسینی می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید فتاحی امروز در اولین نشست هماهنگی واحدهای عملیاتی انتظامی شهرستان ایلام ویژه اربعین حسینی (ع) گفت: به منظور تأمین وحفظ نظم وامنیت مراسمات اربعین حسینی در داخل شهرستان  و نیز تسهیل در حرکت ، واحدهای عملیاتی ستاد انتظامی شهرستان آمادگی کامل تأمین و حفظ امنیت این مراسم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با برشمردن اهمیت حرکت ملی اربعین حسینی(ع) تأکید کرد: تمامی دشمنان اسلام درصددند تا با استفاده از هر امکاناتی این حرکت عظیم را خدشه دارکنند پس فرماندهان واحدهای عملیاتی بایستی هوشیارانه به این مهم توجه داشته ونیروهای تحت امر خودرا در این رابطه ایمن وتوجیه کنند.

وی با اشاره به هم جواری شهرستان ایلام با کشور عراق واز طرفی حضور گروهکهای تکفیری واسلام هراس در عراق هشدار داد: پلیس بایستی با استفاده از تمامی توان رزمی و تجهیزات مدرن خود بصورت شبانه روزی ولحظه به لحظه همه ی ورودیها وخروجی های شهرستان را رصد کرده و هرگونه تهدید ضریب امنیتی را از بین ببرد.

سرهنگ فتاحی گفت : در این نشست برای استقرار تیم ها ی عملیاتی وگشتها و پاس های پیاده ومستقر برنامه ریزی لازم بعمل آمده و همه ی فرماندهان واحدهای دخیل در مراسم اربعین حسینی(ع) توجیه شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار و آمادگی کامل آماده ی تأمین و حفظ نظم وامنیت مراسمات اربعین حسینی و همچنین حرکت ملی زائران عتبات عالیات را داشته و آرامش و آسودگی همه ی اقشار مردم را تضمین می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای پنج شنبه تا اوایل روز جمعه این هفته، بیش از ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی در سطح استان در حال آماده باش هستند. 

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند. 

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: به منظور تامین آب پایدار، آبگیری همه مخازن انجام شده و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند. 

مخلصی با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 
 
او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است.

مخلصی ادامه داد: از همشهریان می‌خواهیم ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر