Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:08:45 GMT

همایش سه ساله های حسینی در طارم برگزار شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۷۰۱۹

همایش سه ساله های حسینی در طارم برگزار شد+ تصاویر

همایش سه ساله های حسینی به منظور آشنایی کودکان و نو نهالان با تاریخ حماسه حسینی و زندگینامه حضرت رقیه(س) صبح امروز در شهرستان طارم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) با حضور مادران همراه با کودکان خود در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آب بر برگزار شد تا کودکان با حادثه کربلا و مقام شامخ دختر سه ساله اباعبدالله الحسین(ع) و رنج و دردهای آن حضرت آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معنوی جمع بسیاری از بانوان حضار با پوشاندن لباس سبز و مشکی بر تن فرزندان خود به یاد طفلان کربلا و حضرت رقیه(س) به عزاداری پرداختند.

حجت الإسلام حسن محمدی مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه(س) خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: یکی از راههای استجابت دعا استفاده از قلب سلیم و پاک کودکان است.

وی تصریح کرد: کودک از زمانی که از مادر متولد می شود بسیار پاک است ولی اگر به سن هشتاد سالگی برسد باید آنقدر ریاضت بکشد تا خود را پاک کند گفتنی است کودکان نزد حق تعالی آبرو دارند اگر دعا کنند خداوند دعایشان را مستجاب کرده و برنمی گرداند.

مسئول ستاد تبلیغات شهرستان طارم به بیان قیام کربلا از ابتدا تا انتها که حاوی درس های زیاد است پرداخت؛ درسهای این قیام نه کهنگی دارد و مختص سن خاصی است و هرکس که بخواهد می تواند از آن بهره ببرد.

در این همایش صدها نفر از مادران به همراه کودکان خردسال خود با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آب بر در سوگ غربت و مظلومیت شهدای کربلا بویژه حضرت رقیه(س)، سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری حوزه حضرت معصومه(س) سپاه ناحیه طارم، هیئت های مذهبی خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آب بر برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال