Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری، رئیس اداره امور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و هفتمین دوره مسابقات «اختران» در راستای ترویج فرهنگ قرآنی میان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده آنها برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان و در سه سطح کارکنان و همسران، فرزندان سنین بالای 18 سال و سنین پایین 18 سال و به تفکیک جنسیت، برادران در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان و خواهران در رشته های قرائت، حفظ و مفاهیم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور کارکنان بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: شرکت کنندگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم باید طبق ابلاغیه مرکز، از کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه به همراه خانواده خود و افراد تحت تکفل باشند.

باقری عنوان کرد: شرکت کنندگان در مرحله کشوری نیز با توجه به ایجاد شرایط عدالت محوری در روند اجرای مسابقات و یکسان بودن شرایط رقابت پس از برگزاری مسابقات در سطح استانی، مقام اول هر رشته و هر سطح، به تفکیک جنسیت و با رعایت امتیاز حد نصاب به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین هفتمین دوره مسابقات «اختران» نیز به صورت متمرکز و همزمان با مرحله کشوری سیزدهمین دوره در سه سطح کارکنان و همسران، فرزندان بالای 18 سال و زیر 18 سال سن در چهار رشته قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان برگزار می شود.

رئیس اداره امور کارکنان بنیاد شهید گیلان یادآور شد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و هفتمین دوره مسابقات «اختران» ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده آنها با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی، ایجاد انس و الفت بیشتر با قرآن و غنی سازی اوقات فراغت، ترغیب کارکنان و خانواده های آنها و ایجاد توانایی لازم برای بهره گیری از معارف انسان ساز قرآن در علم و عمل، ایجاد رقابت سازنده و آمادگی کارکنان جهت شرکت

در مسابقات درون سازمانی یا برون سازمانی، شناخت حافظان و قاریان ممتاز و برجسته قرآنی و بهره وری مطلوب و سازمان یافته در بنیاد، فراهم نمودن زمینه لازم برای استمرار و تداوم فعالیت های قرآنی در بنیاد و ایجاد بستر مناسب برای رشد و فراگیری دانش نظری و عملی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

 در این مراسم که در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد به صورت نمادین چند فقره از قرارداد‌های واگذاری قطعات مسکونی در این شهر اهدا شد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگر مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی مسکن زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته پس از انجام فرآیند اداری در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگران واجد شرایط نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.
 
 سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدام ابتکاری در سطح استان بود مصوبه پنجمین جلسه کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی ۷ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.
 
وی یادآوری کرد: حدود ۲۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از ۵۵۰۰ ایثارگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.
 
وی یادآوری کرد: در سنوات گذشته مجموعاً نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تامین مسکن همه ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری