Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین شروع عملیات اجرایی مدرسه 6کلاسه خیرساز در شهرک مخابرات اردبیل با بیان اینکه خیران در واقع سرمایه‌های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند، گفت: مدرسه‌ای که کلنگ احداث آن بر زمین زده شد با سرمایه پاک و حلال انسانی خیر و نیکوکار که مشکلات و درد همنوعان را درد و مشکلات خود می‌داند احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد ناصری افزود: مدرسه 6 کلاسه شهرک مخابرات در زمینی به مساحت دو هزار و 274 مترمربع احداث و طبق پیش‌بینی امیدواریم تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت است ، اظهار کرد: الحمدالله خیران بر نیازهای امروز و فردای جامعه واقفند و بر همین اساس اقدام به صرف هزینه می کنند و حضور آنها در ساخت و تجهیز مدارس ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به فراخوان وزارت آموزش و پرورش در انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای انتخاب بهتر و شایسته نیروی انسانی در پست های مدیریتی این فراخوان را داده تا انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی قانونمند و ضابطه‌مند شود. 
ناصری گفت: همکارانی که واجد شرایط برای احراز مدیریت مدارس هستند باید آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت مدرسه مورد نظر در سامانه درج کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است