Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:56:01 GMT

585 نفر به عضویت شوراهای دانش آموزی دهلران درآمدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۹۵۴۴

585 نفر به عضویت شوراهای دانش آموزی دهلران درآمدند

ایلام - ایرنا - انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان مرزی دهلران برگزار و پس از اعلام نتایج 585 نفر به عنوان اعضای اصلی این شوراها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با سراسر کشور این انتخابات در سطح 119 واحد آموزشی شهرستان دهلران برگزار شد که در این انتخابات با مشارکت 9 هزار و 800 دانش آموز 585 نفر در این شهرستان به شوراهای دانش آموزی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره آموزش و پرورش دهلران در این مراسم گفت: در شهر دهلران و مدارس روستایی این انتخابات در سطح 51 واحد آموزشی واجد شرایط و با مشارکت پنج هزار و 600 دانش آموز برگزار شد.
سید غلامرضا موسوی افزود: 250 دانش آموز در این انتخابات به عنوان اعضای اصلی و بیش از 100 دانش آموز نیز بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی یادآور شد: در مدارس زیر 50 نفر دانش آموز اعضای اصلی شورای دانش آموزی سه نفر و اعضای علی البدل یک نفر، در مدارس بین 51 تا 250 نفر دانش آموز اعضای اصلی پنج و علی البدل 2 نفر و از 250 نفر تا 400 نفر دانش اموز نیز اعضای اصلی هفت و علی البدل 2 نفر هستند.
گفتنی است این انتخابات در بخش زرین آباد با مشارکت 700 دانش آموز در 17 واحد آموزشی برگزار و 85 نفر بعنوان اعضای اصلی شوراهای دانش اموزی این بخش انتخاب شدند.
در بخش موسیان نیز با مشارکت سه هزار و 500 دانش آموز 250 نفر بعنوان اعضای اصلی شوراهای دانش آموزی منتخب شدند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است

میرزا حسن زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه امروز در عرصه مدیریت نوین شهری، باید از سوی اعضای شوراهای شهر و روستا مورد ارزیابی قرار گیرد، توجه به موضوع زیباسازی شهرها و روستاها، پایبندی کامل به قوانین، آینده‌نگری و دوراندیشی، توجه به توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و رعایت استانداردها و ایمن‌سازی ابنیه‌ها، راهبرد حفظ و احیا معماری اسلامی و ایرانی، حفظ و توسعه فضای سبز و پاسداری از محیط زیست و مشارکت دادن جوانان در توسعه نشاط اجتماعی است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت‌ها و شکوفایی‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است که می‏‏‌توانند در نقش حلقه ارتباط با مردم به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری گردیده، نقش‌آفرین بهترین جلوه‌های وحدت و وفاق باشند.

زارع با بیان اینکه بی شک یکی از مهم‌ترین کانون‌های تبلور مشارکت عمومی در عرصه مدیریت شهری و روستایی، شوراهای اسلامی است، عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی با انتخاب نمایندگان خویش در این شوراها، عملاً وکلای خویش را برای کمک به تسریع در روند رشد و پیشرفت جای جای این مرز و بوم مقدس تعیین نموده و تأثیرگذاری و نقش آفرینی خویش را در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی به احسن وجه، به منصه ظهور می‌رسانند.

رئیس شورای اسلامی استان یزد اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا، همواره یکی از کلیدی ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا بوده و هر چه اعضای این شوراها با قانونمندی، تخصص، وقت گذاری و سخت کوشی و پرهیز از تعصبات محله‌ای با دلسوزی به ایفای نقش خطیر خویش بپردازند گامی بلند و پر اثر را در تعالی منطقه خویش برداشته و به وظیفه نمایندگی خویش به درستی عمل کرده‌اند.

زارع اظهار امیدواری کرد با همدلی و سختکوشی تمامی اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استات شاهد رشد و تعالی روز افزون استان یزد باشیم.

کد خبر 6091066

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته