Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-09@02:30:31 GMT

نامگذاری خیابانی به نام شهید حججی در تهران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۰۱۶۴

خرداد: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در خصوص نامگذاری معبری به نام شهید محسن حججی در تهران،گفت: تا پایان آبان ماه نامگذاری انجام خواهد گرفت.

به گزارش خرداد محسن هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به روند جلسات شورای شهر تهران اظهار کرد: هماهنگی‌های با 6 کمیسیون شورای شهر تهران صورت گرفته تا طرح‌های خود را پس از بررسی در کمیسیون به سرعت به هیئت رئیسه ارجاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در شورای پنجم به طور جدی پیگیری می‌شود اجرای مصوبات در دوره‌های گذشته و در همین زمینه شورای شهر نظارت کافی را برای عملکرد شهرداری تهران خواهد داشت.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون‌های تحصصی و حتی کمیته‌های زیر مجموعه آن، بیان کرد: در این دوره اعضای کمیسیون حضور منظم و موثری را در جلسات تخصصی کمیسیون‌های دارند و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری معبری به نام شهید محسن حججی، گفت: این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه و با تشکیل کمیته نامگذاری این موضوع انجام شود.

برچسب ها: نامگذاری ، خیابان ، شهید حججی ، تهران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه به ریاست رییس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گزارش پیشرفت پروژه «مطالعات مدیریت و اصلاح سبد (عرضه و تقاضای) انرژی کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی ایران»، ارائه و «تهیه مدل سند نقشه راه انرژی کشور» توسط مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی معرفی شد.

همچنین در خصوص نهایی‌سازی سازوکار جبران خسارت دارنده گواهی‌های صرفه‌جویی بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست، بحث و بررسی شد.

اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی نیز در ادامه نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • شورای شهر جلوی ساخت و ساز در پارک لاله را گرفت؟
  • ساخت‌وساز در پارک لاله متوقف شد
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم