Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به ترافیک جلوی بیمارستان و بی قانونی و عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک ، شورای تامین و شورای استانداری را عامل این معضل عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، خبرنگار صبح زاگرس مهرماه سالجاری در گزارشی مبسوط به عنوان (بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در محاصره تاکسی تلفنی ها/ جان بیماران در خطر و خیابانی که خلوت نمی شود (کلیک کنید) منتشر کرد و به وضعیت بغرنج و نابهنجار جلوی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج پرداخت و پس از ان نیز در نشست فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران نیز از فرمانده پلیس راهور استان دلیل این وضعیت را جویا شد که وی در پاسخ خبرنگار این پایگاه خبری گفت:مصوبات شورای ترافیک اجرایی نمی شود و پارک خودرو در پیاده روی خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ممنوع است (کلیک کنید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار این پایگاه خبری برای پیگیری این موضوع به سراغ دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج رفت و از وی در خصوص این مشکل به گفت و گو پرداخت.

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد از خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس به خاطر پرداخت به این موضوع مهمبه طور ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: این  معضل که سالها بدون حل باقی مانده است دغدغه ماست و باید گفت جانا سخن از زبان ما می گویی. 

وی بیان کرد: باوجود پیگیری های مکرر از طریق مرجع قضایی (رئیس دادگستری استان)، شورای ترافیک شورای تامین، شورای استانداری مکاتبات انجام شده و پیشنهاد این بود یک آرژانس مستند دار را استعلام و مشخص کنند و فضا در اختیار انها قرار گیرد تا این مشکل ساماندهی دهند.

سعیدی نژاد ابراز داشت: در بازدیدی که حجت الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج داشتند دستور دادند وضعیت ترافیک و معضل جلوی این بیمارستان به صورت فوری و فوتی پیگیری شود که روابط عمومی و حراست بیمارستان را به پیگیری این موضوع ملزم کردیم و محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز پیگیر قضیه بودند ولی چیزی را که باید در عمل محقق شود مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مستندات پیگیری های انجام شده برای حل وضعیت بغرنج جلوی بیمارستان شهید بهشتی به صورت مکتوب موجود است، افزود: رفع این مشکل دغدغه اصلی رئیس بیمارستان ، کارکنان و  همراهان بیمار و شهروندان است که امیداوریم رسانه ها و متولیان امر ما را در حل این مشکلات یاری کنند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افرود: بارها از طریق رسانه ها، مکاتبات و روش های گوناگون این مشکل رااطلاع رسانی کردیم و کارکنان اورژانس 115 نیز عنوان می کنند مصدومان را در حوادث نجات می دهند و به بیمارستان منتقل می کنند اما به دلیل گیر کردن در ترافیک جلوی بیمارستان جان مصدومان و بیماران به خطر می افتد.

وی ابراز داشت: متاسفانه تابلوهای توقف ممنوع  در محدوده بیمارستان  و جلوی ان نصب شده که کسی به انها توجهی نمی کند و قانون اجرا نمی شود.

در نشست شورای تامین بارها اعلام کردیم که قانون تابلوهای توقف ممنوع که خودتان نصب کرده اید اجرایی نمی شود و  جلوی کلینیک و بیمارستان دوبله و سوبله پارک می کنند.

 سعیدی نژاد ادامه داد: از سال 73 تاکنون که به عنوان رئیس بیمارستان مشغول به خدمت هستم به صورت مکتوب، حضوری و تلفنی پیگیر این موضوع بودم و با وجود دستورهای کتبی و قول های مکتوب و شفاهی در عمل این معضل پابرجاست.

وی افزود: در نشست شورای ترافیک و شورای تامین استان و شهرستان مقرر شد که 15 متر قبل از درب ورودی و 15 متر بالاتر از ورودی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توقف خودروها ممنوع باشد، پلیس جلوی درب بیمارستان مستقر شود و افرادی که در جلوی بیمارستان توقف ممنوع می کنند  جریمه شده و با انها برخورد شود اما تاکنون هیچکدام اجرایی نشده است.

 بیمارستان درمانی و آموزشی شهید بهشتی یاسوج به عنوان قدیمی ترین و تنها مرکز تخصصی تروما یا حوادث پزشکی سال 1355 با 25 تخت و برای جمعیت 50 هزار نفری شهر یاسوج افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت