Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی سیر زندگی های امروزی را مرور می کنیم می بینیم که وقتی ستایش ها،اهوراها کشته شدند همگی از قاتلانشان منزجر و سخت آزرده خاطر شدیم ولی وقتی به قاتلانشان نگاه می کنیم افرادی هستند که شاید هیچگاه فکر نمی کردند روزی دست به چنین کاری بزنند و این است که آدمی را به فکر فرو می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، با مرور اخبار این روزها و دیدن سرتیتر رسانه ها فقط آدمی با خود می گوید چه شد که اینگونه اتفاقاتی رخ داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نوجوان قاتلی که اعدام می شود ، زنی که با اعتماد به مرد انتخاب شده اش در دنیای مجازی کودکش را قربانی می کند و امثال این خبرها .


سپس معضلات اجتماعی که وجود دارد و از آنسوی مرز برای بوجود آوردن چنین روزهایی برایمان تدارک دیده بودند در جلوی چشمان ما رژه می رود، چهارشنبه های سفید و دامن زدن به بی پوششی وبدپوششی با عنوان آزادی های یواشکی و همینطور که مرور میکنیم می بینیم که امروز خیلی از زنان که دچار استحاله فکری شده اند در داخل با حمایت از فرهنگ بی پوششی به دنبال دیده شدن هستند و وقتی کشته شدن کودکان معصوم بر اثر تجاوز را می بینند ابراز انزجار هم می کنند بدون آن‌که بی مبالاتی خود را در پوشش و تاثیر آن در جامعه را در نظر بگیرند که چطور یک نوجوان و با دیدن چه تصاویری به جان یک کودک می افتد و در این سن کم به دنبال ارضا هوس خود برمیآید.

وقتی زن ایرانی_ حتی نمی گوییم اسلامی_ اینگونه خود را در داخل فضای تلگرام و اینستاگرام و ... به عرضه می گذارد به طوری که زنان با دیدن آن صحنه ممکن است افسار اخلاق را بگسلند چه برسد به مردان ، پس چطور می توانیم بگوییم که قاتل آن فرشتگان معصوم فقط یک نفر است.

وقتی سیر زندگی های امروزی را طی می کنیم می بینیم که وقتی ستایش ها و اهوراها کشته شدند همگی از قاتلانشان منزجر و سخت آزرده خاطر شدیم ولی وقتی به قاتلانشان نگاه می کنیم افرادی هستند که شاید هیچگاه فکر نمی کردند روزی دست به چنین کاری بزنند و این است که آدمی را به فکر فرو می برد.

مادر اهورا اگر می دانست با انتشار عکس هایش چه متاع گرانقدری را از دست می دهد آیا این طور ظاهر می شد و به دام کسی می افتاد که امروز کودکش را از او گرفت و باید همه مادرانی که خود را با جدیدترین شیوه ها به سبک مدلینگ در می آورند و در جامعه ظاهر می شوند، بدانند فضای مجازیی که شده تمام دنیایشان به انحای مختلف اهوراهای زیادی را از زندگی هایشان می گیرد و حتی اگر مادر هم نباشیم نباید ریشه مشکلات را فقط در خارج خود جستجو کنیم .

اینکه چرا قاتل اهورا دست به چنین جنایتی زده را باید در دنیایی که در آن غوطه ور بوده جستجو کرد ... مادر اهورا اذعان می کند که با این مرد در فضای مجازی آشنا شد و حدود یک ماه بود که بدون عقد رسمی در یک خانه با هم سکونت داشتند. اگر تمام مشکلات این نوع معاشرتها را کنار بگذاریم و فقط بخواهیم ورود این مرد به زندگی این زن را بررسی کنیم انتخاب های مجازی بزرگترین و اساسی ترین مشکلی است که درخور توجه است.

زن ایرانی در هر نقشی که باشد مادر، خواهر یا همسر، محور خانواده است و مهمترین عامل تاثیرگذار در جامعه و چه بخواهد چه نخواهد خودش وجودش جسمش و جانش اولین عامل تاثیرگذار در جامعه است .

پس با استحاله هویت او می‌توان نفوذ فکری - فرهنگی را رقم زد؛ ‌این موضوعی است که اتاق‌فکر تغییر در نظام فرهنگی اجتماعی و سیاسی ایران به آن رسیده و به منظور دستیابی به این مهم، برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است.

وبدانیم که اگر به خود نیاییم روزگار مارا به خود می آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بی‌تردید پشتوانه این تاریخ پرافتخار، عالمان و معلمان گمنامی هستند که همت بلند آنان، گنجینه فاخری از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت ما ساخته و زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است.

رحمتی در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم، موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده را در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتید دانست. 

وی افزود: ۱۲ اردیبهشت، روز ستایش دانایی، تعهد و عشق به رشد و تعالی جامعه است. این روز فرصت مغتنمی است تا از معلمان عزیز به عنوان پیشوایان فکری و فرهنگی جامعه، تجلیل و قدردانی شود.

وی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران زمین و آثار فرهنگی به جا مانده از شخصیت‌های علمی و فکری، نشانگر جایگاه والای تعلیم و تعلم در این سرزمین است.

وی اذعان کرد: امروز هم موفقیت و کامیابی نسل‌های حال و آینده ما، در گرو تلاش متعهدانه و خستگی‌ناپذیر آموزگاران و اساتیدی است که توان و تخصص خود را وقف افروختن شعله‌‍‌های دانایی و آگاهی در جامعه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره بزرگ‌معلم مدرسه انقلاب، استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به همه معلمان، فرهنگیان و اساتید عزیز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان تبریک می‌گویم و توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از خداوند بزرگ مسألت دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز