Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تحقیقات وابسته به حزب «التغییر» در اقلیم کردستان اعلام کرد که انحصار قدرت در اقلیم عراق ریشه بسیاری از مشکلات مردم کُرد است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیور، حزب التغییر اقلیم کردستان عراق  تاکید کرد: انحصار قدرت در اقلیم کردستان عراق به شکل مستقیم  دردشواریهای زندگی شهروندان کرد تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حزب انحصار قدرت را ریشه بسیاری از مشکلات ، سیاسی اقتصادی و اجتماعی مردم کُرد دانست.

مرکز تحقیقات وابسته به حزب التغییر در جدیدترین تحقیق خود با عنوان «بحران ریاست در اقلیم کردستان عراق و پیامدهای عدم کناره گیری بارزانی از ریاست اقلیم» آورده است: انحصار  قدرت در اقلیم کردستان عراق به مرحله ای وارد شده است که به شکل مستقیم باعث دشواریهای برای شهروندان کُرد اقلیم شده است

این مرکز تحقیقات همچنین در ادامه آورده است: بارزانی برای ماندن در منصب خود به ایجاد تنش روی آورده است. و عواملی که باعث شده تا بارزانی برای ماندن در ریاست اصرار بورزد همان ریاست اقلیم کردستان و برخورداری از قدرت سیاسی و امنیتی و نظامی و اقتصادی است. وی تا پیش از پایان مهلت ریاستش، آماده کناره گیری از این پست نبود.

این در حالی است که این تحقیق، انحصار قدرت در اقلیم کردستان عراق را منبع بسیاری از مشکلات سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی اقلیم کردستان عراق می داند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی وارد تهران شد