Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم‌ تشییع پیكر مطهر شهید مدافع حرم «حبیب ریاضی‌پور» كه در تاریخ 29 مهرماه در جبهه سوریه به شهادت رسیده بود، در شهرستان‌های لامرد و جهرم برگزار شد.

از آنجا كه شهید ریاضی از اهالی محله كهوردان شهرستان لامرد بود، پیكر مطهر شهید بلافاصله بعد از ورود به شیراز، به شهرستان لامرد انتقال یافت و در این شهرستان مراسم تشییع باشكوهی با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعد از برگزاری مراسم تكریم و وادع با این شهید بزرگوار، پیكر مطهر شهید حبیب ریاضی‌پور جهت تشییع و خاكسپاری به شهرستان جهرم اعزام شد و در نهایت مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر این شهید روز گذشته، 2 آبان‌ماه در جهرم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت و تكریم شهید حبیب ریاضی‌پور شب گذشته نیز در مسجد الزهرا(س) شهرك انقلاب شهرستان جهرم با حضور گسترده مردم به اجرا درآمد.

یادآور می‌شود، شهید مدافع حرم حبیب ریاضی‌پور از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که در مناطق عملیاتی کردستان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور مستمر داشت و پس از دفاع مقدس در جبهه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) مشغول خدمت به میهن اسلامی شد‌ و با توجه به روحیات و توانایی که داشت برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم(س) به عنوان بسیجی از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم به سوریه اعزام شد و پس از چهار بار حضور در سوریه در نبرد با تکفیری‌ها به شهادت رسید.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون