Web Analytics Made Easy - Statcounter

جولیان آسانژ، بنیان گذار وب سایت ویکی لیکس، در آستانه 70 سالگی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات شکست‌خورده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیامی منتشر کرد و شکست او در این انتخابات را به وی یادآور شد.

آسانژ پیامی از هیلاری کلینتون را که در روز 26 اکتبر سال 2016 منتشر کرده بود و در آن تولد خودش را تبریک گفته بود، بار دیگر ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیلاری کلینتون در این توئیت، تولد خود را تبریک گفته و خود را «رئیس جمهور آینده آمریکا» خوانده بود.

کمتر از یک ماه پس از ارسال این پیام، دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شد و کلینتون را با کسب 56 درصد آرای الکترال شکست داد.

آسانژ و کلینتون برای مدت زیادی روابط خصمانه‌ای با یکدیگر داشتند. هیلاری کلینتون در کتاب خود که به تازگی منتشر شده است، آسانژ را «فردی ریاکار» معرفی کرده است که «شایسته است برای اقداماتش پاسخگو باشد». وی همچنین ادعا کرده است آسانژ ابزاری از جانب سرویس‌های اطلاعاتی روسیه است.

کلینتون در کتاب خود درباره آسانژ نوشته است: «او ادعا می‌کند طرفدار شفافیت است؛ اما وی سال‌ها به نفع افرادی که کمترین شفافیت را دارند، عمل کرده است.»

علی‌رغم ادعای کلینتون درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به پیروزی ترامپ انجامید، در ماه اکتبر مشخص شد کلینتون در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا، در ازای دریافت کمک‌های مالی به بنیاد کلینتون از جانب مقامات فعال در بخش معدن کانادا از قراردادی جنجالی با روس‌اتم، آژانس انرژی اتمی روسیه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اورانیوم در جهان، حمایت کرده است.

این در حالی است که کلینتون این ادعاها را رد می‌کند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «توسعه فناوری با اعتبار مالیاتی» را  از جمله موضوعات در حال پیگیری توسط ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برشمرد و اشاره کرد: برای تحقق این امر با اپراتور‌ها و صنایع مذاکراتی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم که به‌زودی شاهد عقد قرارداد‌هایی در این زمینه باشیم.

کرباسی تاکید کرد: ادامه این مسیر به هوشمند‌سازی صنایع، افزایش بازدهی آن‌ها و کاهش مشکلات صنایع منتج خواهد شد.

وی  با اشاره به برنامه توسعه فناوری با اعتبار مالیاتی ۶۰۰ میلیارد تومانی، بیان کرد: این ستاد طی هشت ماه اخیر تلاش‌های زیادی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم انجام داده و مذاکرات مختلفی نیز با وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات به منظور اصلاح برخی قوانین و قواعد رگولاتوری انجام داده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات ادامه داد: هدف اصلی‌ این است که با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از اعتبار مالیاتی خود اپراتور‌ها، شرایطی ایجاد شود تا این فناوری‌ها در کشور از طریق اعتبار مالیاتی اپراتورها بومی‌سازی شوند‌.

کرباسی اضافه کرد: منظور از اعتبار مالیاتی این است که شرکت ها اگر در حوزه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند و طرح های آن ها مورد تأیید معاونت علمی، فناوری  و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری قرار گیرد و از پروژه‌های ضروری و اولویت‌دار کشور باشد، به همان میزان سرمایه‌گذاری، رقم مالیاتی از این شرکت ها کسر می‌شود‌.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در پایان ضمن اشاره به اینکه براساس این توافق‌نامه قرار نیست بودجه‌ای از سوی معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری به اپراتور‌ها داده شود، گفت: هزینه‌ای که هر اپراتور باید به‌عنوان مالیات بپردازد، صرف پروژه‌های تحقیق و توسعه آن شرکت خواهد شد. این امر به بومی‌سازی محصولات منجر خواهد شد و این طرحی است که سال گذشته به‌عنوان قانون جهش تولید دانش‌بنیان تصویب شد و ثمره خوبی برای حمایت از تولیدات دانش‌بنیان به ارمغان ‌آورد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!