Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ارومیه، تیم شهرداری ارومیه در حالی در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال به مصاف تیم رعد پدافند کاشان رفت که بازی سوم خود را با پیروزی در مقابل سارویه ساری پشت سر گذاشته بود.

ساسان خداپرست پیش از بازی نیز به برتری تیم به سبب پیروزی در بازی سوم اشاره کرده بود از این رو برد بازی نیز پیش‌بینی می‌شد و بازی قابل قبولی از بازیکنان شهرداری ارومیه در مقابل رعد را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری ارومیه در دست نخست توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

این تیم که با اقتدار به زمین بازی وارد شده بود در دست دوم بازی نیز توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ حریف را مغلوب کند.

ست سوم بازی نیز با تشویق پرشور تماشاگران و روحیه بالای بازیکنان شهرداری ارومیه آغاز شد و این موضوع خود سرآغازی بر تسلط شهرداری ارومیه بر ادامه بازی شد و بازی در ادامه این دست با اختلاف امتیاز بالایی ادامه داشت.

تیم ارومیه‌ای در این ست نیز توانست با امتیاز ۲۵ بر ۱۶ تیم قعر جدولی رعد پدافند را شکست دهد و در مجموع شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر توانست پیروز این بازی باشد.

شهرداری ارومیه که پیش از این بازی با سه امتیاز در جایگاه نهمی لیگ برتر والیبال قرار داشت با کسب سه امتیاز این دیدار شش امتیازی شد و بازیکنان می‌توانند با روحیه بالاتری به مصاف تیم خاتم اردکان یزد بروند.

مهم‌ترین موضوعی که به دور از بازی مطرح است به اصحاب رسانه و خبرنگاران مربوط می‌شود که پس از گذشت چهار هفته از شروع لیگ برتر والیبال هنوز که هنوز است کارت شناسایی برای خبرنگاران صادر نشده است و این کوتاهی مشکلات بسیاری را برای این قشر به وجود آورده و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی باید پاسخگوی این مهم باشد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم