Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی،تیم فوتبال شهرداری ارومیه که سیروس بیرامی را روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند امسال برخلاف سال‌های گذشته نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است، شهرداری ارومیه ظهر امروز از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال میزبان تیم تازه وارد شهدای بابلسر در استادیوم فرهنگسرای جوان ارومیه بود که با تک گل علی بزرگیان در اوایل نیمه دوم این دیدار به ثمر رسید پنجمین باخت این فصل خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری ارومیه با کسب این باخت به رتبه دهم از جدول یازده تیمی این گروه از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کرد تا سرمربی این تیم در آستانه برکناری قرار گیرد.

سردار بوکان دیگر تیم استان آذربایجان‌غربی‌در لیگ‌دسته دوم فوتبال در استادیوم‌شهید رجائی قزوین مهمان تیم کاسپین قزوین بود که هر دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گل کاسپین را وحید علی اوسط و گل سردار بوکان را ناصر عبدی به ثمر رساندند.

سردار بوکان با این تساوی که پنجمین تساوی این تیم در 8 بازی بود با 8 امتیاز در رده هشتم و کاسپین قزوین با 6 امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است