Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:33:35 GMT

سیاه جامگان – استقلال، ورزشگاه ثامن

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۵۱۳۱

سیاه جامگان – استقلال، ورزشگاه ثامن

دیدار تیم های سیاه جامگان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد تا مشخص شود ورزشگاه امام رضا (ع) تنها میزبان بازی های کم تماشاگر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلام شده از طرف سازمان لیگ، دیدار تیم های سیاه جامگان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر روز دوشنبه 29 آبان ماه در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره بازی پدیده و صنعت نفت آبادان در هفته دهم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد تا خیال فوتبال دوستان مشهدی از میزبانی این ورزشگاه مدرن و واقع شده در مرکز شهر راحت باشد. اما اینطور که پیداست ظاهراً مسئولان استانی تنها به برگزاری دیدارهای کم تماشاگر در استادیوم امام رضا (ع) راضی شده اند و بازی های نمایندگان مشهدی مقابل سرخابی ها به ورزشگاه ثامن انتقال خواهد یافت.

 


ظاهراً مشکلات ترافیکی در خیابان های اطراف ورزشگاه امام رضا (ع) تنها دلیل عدم برگزاری بازی های پرتماشاگر در این استادیوم است و مسئولان شلوغی ناشی از برگزاری بازی ها را علت اصلی انتخاب ورزشگاه ثامن در خارج از شهر بیان می کنند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!