Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- احسان مقدم از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خداحافظی کرد.

احسان مقدم شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تایید این خبر گفت: در طول شش سال گذشته کم و زیاد با 4 مدیرعامل کار کرده ام و با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران محسن محمدیان از این پس عهده دار مرکز مدیریت و ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان مقدم دانش آموخته ارشد ارتباطات دانشگاه تهران و حوزه است.
وی 20 سال پیش کار خود را از روزنامه نگاری کیهان در حوزه اجتماعی شروع کرد و سپس سالها دبیر و سردبیر، و مدیرعامل در روزنامه ها و خبرگزاری ها و مدیرکل روابط عمومی راه آهن و مدیر ارتباطات زامیاد و رییس سازمان جوانان قزوین بود.
مقدم در سالهای گذشته بارها تندیس بهترین روابط عمومی کشور را نصیب شرکت بهره برداری مترو کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری پایتخت در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حکم شهردار به عنوان سرپرست شرکت مترو انتخاب شد، تاکید کرد: آقای درستی به لحاظ تیمی و تخصصی همکاری خوبی با معاون حمل و نقل دارد و بهترین اقدام این بود که به شرکت مترو بازگردد.

محمدخانی با بیان اینکه ادامه خط هفت مترو باید در سال آینده به اتمام برسد، یادآور شد: سال آینده مابقی ایستگاه‌های میانی و دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و تونل خط هفت از ایستگاه میدان کتاب تا دانشگاه علوم‌تحقیقات نیز به پایان می‌رسد که اقدام عمرانی جدی است. غیر از دو ایستگاه شمالی خط هفت تمام خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: حجم اقدامات به گونه‌ای است که باید یک نیروی متخصص در راس امور باشد؛ لذا آقای درستی به عنوان سرپرست شرکت مترو که تجربیات خوبی در این زمینه دارند، منصوب شدند. رضا محمدنژاد بیدخت نیز که امروز به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه انتخاب شدند، بیش از ۲۰ سال است که در پروژه‌های مختلف تونلی کشور مشغول فعالیت هستند و شناخت بسیار خوبی از این حوزه فنی و تخصصی دارند.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهره برداری از تمام خطوط هفت‌ گانه مترو در سال آینده
  • به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • مدیرعامل مترو تهرانی رفتنی شد
  • سرانجام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو از فردا