Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک باند مدلینگ در زاهدان شناسایی و متلاشی شد و پلیس امنیت عمومی سه نفر را در این رابطه دستگیر کرد.

به گزارش صدای ایران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: درپی اخبار به دست آمده مبنی بر فعالیت متصدی یک آرایشگاه زنانه در ترویج فساد و مدلینگ به صورت مخفیانه در محل واحد صنفی خود در زاهدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های لازم مشخص شد فرد مورد نظر زنی به هویت معلوم متصدی یک واحد آرایشگاه زنانه است که با استخدام 2 خانم دیگر به عنوان مدل اقدام به فعالیت مدلینگ و ترویج فساد می کند و دعوت از مشتریان خود را نیز از طریق شبکه های اجتماعی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: پس از رصد و مشخص شدن زمان دقیق فعالیت این باند توسط پلیس، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با هماهنگی قضایی سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان با اشاره به پلمب این واحد صنفی، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟