Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@02:12:11 GMT

شهیدی که اتفاقات بعد از شهادتش را پیش بینی کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۸۷۲۴

شهیدی که اتفاقات بعد از شهادتش را پیش بینی کرد


به گزارش جام نیوز، حجت‌الاسلام حاج علی اصغر مجیدی روحانی گردان ۴۱۰ لشکر ۴۱ ثارالله برای ما درباره نحوه پیش‌بینی یکی از شهدای این لشکر از چگونگی تشییع جنازه‌اش روایت کرد.

 

ساعاتی پیش از آغاز عملیات «کربلای4» من به عنوان روحانی گردان از قم آمده بودم و با چند نفر از رزمندگان گردان مشغول صحبت بودم. یک مرتبه سردار شهید علی صادقی آمد و به جمع ما پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا شروع به شوخی کردن کرد و به من گفت: «حاج آقا شما شهید می‌شوی، مادرت برایت روضه می‌خواند و ...»


پس از آن به یکباره حالت جدی به خودش گرفت و توضیح داد: «حاج آقا مجیدی من در این عملیات شهید می‌شوم و به احتمال زیاد جنازه‌ام را آب می‌برد. اگر بعداً جنازه من آمد ابتدا جنازه‌ام را به خانه می‌برند. آنجا برایم روضه امام حسین (ع) بخوان. بعد جنازه‌ام را به طرف قبرستان می‌برند در بین راه جنازه‌ام را زمین می‌گذارند. چون خواهرم را خیلی دوست دارم آنجا مصیبت حضرت زینب (س) را بخوان ...». همان شب ایشان به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند.

 

چند سال بعد پیکر تعدادی از شهدای «گردان ۴۱۰» کشف شد که چند نفرشان رفسنجانی بودند.

 

در مراسم تشییع شهدا، رئیس بنیاد شهید رفسنجان اسم شهدا را می‌خواند و از مردم می‌خواست هر گروهی با شهیدی بروند.

 

وقتی اعلام کرد که تعدادی از مردم به همراه پیکر مطهر شهید علی صادقی به روستای زادگاهش «کورگه» بروند ناگهان یاد وصیت این شهید بزرگوار افتادم.

 

برای همین همراه تعداد بسیاری از مردم پیکر شهید را تا روستای‌شان تشییع کردیم و با حیرت می‌دیدم همان اتفاقاتی که شهید صادقی سال‌ها قبل در شب اجرای عملیات به من گفته بود در حال رخ دادن است. من هم دقیقاً طبق وصیت او عمل کردم و هنوز در شگفتم که این شهید عزیز صحنه تشییع جنازه‌اش را کجا دیده بود.

 

پارس

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع پیکر شهید حاج محمد رنجنوش از شهدای جنگ تحمیلی که پس از ۳۸ سال فراق به آغوش میهن بازگشته،در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079675 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان