Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در دیدارهای لیگ برتری که در برابر استقلال به میدان رفته، در چند بازی صاحب ضربه پنالتی شده که برخی از آنها را از دست داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در دیدارهای لیگ برتری که در برابر استقلال به میدان رفته، در چند بازی صاحب ضربه پنالتی شده که برخی از آنها را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس آمار جالب و شبیه به یکدیگر دارند؛ این سه بازیکن محمد نوری، مهدی طارمی و مهرزاد معدنچی هستند. این ۳ بازیکن در شهرآورد پایتخت هم موفق به گلزنی شده و هم ضربه پنالتی پرسپولیس را از دست داده اند.

مهرزاد معدنچی در دیدار رفت دو تیم در لیگ برتر ششم موفق شد روی اشتباه مهدی رحمتی دروازه این تیم را باز کند. معدنچی در دیدار برگشت هم فرصت گلزنی به استقلال را داشت اما ضربه پنالتی که نصیب پرسپولیس شد و خود معدنچی هم پشت توپ ایستاد، توسط وحید طالب لو مهار شد. در پایان این بازی یک بر یک مساوی شد.

محمد نوری در دیدار رفت تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ یازدهم، در حالیکه بازی با یک گل به سود استقلال در جریان بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست دروازه مهدی رحمتی را باز کند و توپ را به بیرون زد. این دیدار با برتری ۲ بر صفر استقلال تمام شد. سه سال بعد، محمد نوری به نوعی این پنالتی از دست رفته را جبران کرد. در دیدار رفت لیگ چهاردهم و در حالیکه استقلال با یک گل از حریف پیش بود، نوری گل تساوی بخش بازی را زد. در ادامه پرسپولیس یک بار دیگر دروازه استقلال را باز کرد تا سرخپوشان در این بازی به پیروزی برسند.

مهدی طارمی در دربی ۸۲ یکی از بهترین های تیمش بود و در همان دقایق اولیه دو بار دروازه استقلال را باز کرد؛ پیش از پایان نیمه اول، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و طارمی که می خواست در این بازی هت تریک کند پشت توپ ایستاد اما مهدی رحمتی به خوبی مسیر ضربه را تشخیص داد و پنالتی طارمی را مهار کرد. این بازی در پایان با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس تمام شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی