Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت جمعی از جوانان اهوازی موکب شهدای مدافع حرم در منطقه عین دو اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به همت جمعی از جوانان اهواز موکب شهدای مدافع حرم در منطقه عین دو راه‌اندازی شد تا به زوار و عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات‌رسانی کند.

این موکب در جاده اهواز به سمت حمیدیه در منطقه ساحهَ الحسین(ع) عین دو اهواز قرار دارد و روزانه در تمام ساعات به پذیرایی از مردم ولایتمدار خوزستان و دیگر زائران و مسافران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط جمیل شرفی(خسرجی) مسئول موکب شهدای مدافع حرم منطقه عین دو اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این موکب به همت و تلاش جوانان و دوستان عزیزمان در منطقه ساحهَ الحسین(ع) عین دو اهواز راه اندازی شد تا به زوار امام حسین(ع) خدمت کند.

وی افزود: در این موکب صبحانه و شام پذیرای زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستیم و به صورت روزانه نیز به این عزیزان خدمت می‌کنیم.

مسئول موکب شهدای مدافع حرم منطقه عین دو اهواز بیان کرد: به علت اینکه زوار همیشه در روز حرکت می‌کنند صبح‌ها برای آنها صبحانه تدارک داده می‌شود و زائرانی که شب در این منطقه اتراق می‌کنند نیز شام در خدمتشان هستیم.

وی اضافه کرد: در این موکب پذیرای زائرانی از استان‌های مختلف از جمله اصفهان، تهران و یزد بوده‌ایم و زائران استان خوزستان نیز همه روز میهمان ما هستند.

شرفی در پاسخ به این سوال که آیا برای اسکان در شب زائران نیز اقداماتی انجام داده‌اید، گفت: برای شب‌خوابی زوار امام حسین(ع) چند خانه آماده است که فقط موکب ما می‌تواند در هر شب پذیرای 100 نفر باشد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد