Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمینا صادقیان در مقدماتی ماده تفنگ ۱۰ متر رقابت های فینال فینالیست ها رکورد جهان را شکست و به فینال راه یافت.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایران در سومین روز از رقابت های فینال فینالیست های هند در مقدماتی ماده تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار گرفت.

او با کسب امتیاز ۴۲۲.۳ در مرحله مقدماتی به عنوان نفر نخست به فینال راه یافت و توانست رکورد جهان را در مقدناتی تفنگ ۱۰ متر جوانان بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رکورد جهانی پیش از این در اختیار ژو یینگ چینی و با رکورد ۴۲۱.۴ بود.

او باید در فینال با نمایندگان کشورهای سنگاپور با امتیاز ۴۱۷.۳ ، صربستان ۴۱۵.۴، ، دو نماینده از چین با امتیاز ۴۱۵.۱ ، روسیه با امتیاز ۴۱۴.۱ ، آمریکا با امتیاز ۴۱۳.۸ و  نروژ با امتیاز ۴۱۲.۵  رقابت کند.

در این ماده دو نماینده از هند و جمهوری چک از رسیدن به فینال باز ماندند و  از دور رقابت‌ها حذف شدند.

فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

آرمینا صادقیان، دارنده مدال برنز جام جهانی  است و به واسطه این مدال به این رقابت‌ها دعوت شده است.

مسابقات فینال فینالیست های جام های جهانی به میزبانی دهلی نو - هند و با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۴۵ کشور جهان برگزار می شود. ایران در این رقابت‌ها پنج نماینده دارد.

پیش از این تیم میکس تفنگ و تپانچه بادی کشورمان به ترتیب جایگاه های پنجم و ششم جهان را به خود اختصاص دادند. گلنوش سبقت اللهی هم در تپانچه ۱۰ متر در رده نهم قرار گرفت.

این رقابت ها یکم آبان آغاز و تا هشتم ادامه‌ دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد