Web Analytics Made Easy - Statcounter

ردنپ معتقد است که کارابائو کاپ امسال، بخت خوبی برای طرفداران اسپرز بود تا انتظار طولانی مدت خود برای قهرمانی تیم شان در یک جام را پایان یافته ببیند.

طرفداری- جیمی ردنپ، کارشنای اسکای، تاتنهام را به غرور در بازی برابر وست هم متهم کرده است.

به گزارش اسکای اسپورتس، نیمه نخست دربی چکش ها و اسپرز با گل های موسی سیسوکو و دله آلی به سود سفیدپوشان به پایان رسید تا این تیم خودش را مهیای حضور در دور یک چهارم نهایی لیگ کاپ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دو گل از آندره آیو و تک گل آنجلو اوگبونا بازگشتی شیرین را برای شاگردان اسلاون بیلیچ رقم زد تا تیم به نسبت بحران زده زده وست هم، از سد رقیب پر ادعای خود بگذرد.

ردنپ در تفسیر خود از این بازی گفته است:

غرور کاذبی در تاتنهام وجود داشت. آن ها پس از بازی روی یکشنبه (برابر لیورپول) به شایستگی ستایش های بسیاری از خود شنیدند. آن ها در آن بازی فوق العاده بودند از همه لحاظ لیورپول را از مغلوب کردند. ولی نمایش امروز تیم یک شوک بود. شکست خوردن در مسابقه ای  که در آن 2-0 جلو بودند و بازی را نیز کاملا در کنترل داشتند نشان از تکبر و غرور این تیم داشت. از این که مائوریسیو پوچتینو تلاش نکرد این مسئله را بپوشاند خوشحال شدم چون آن ها واقعا در نیمه دوم ضعیف کار کردند.

او با گوشزد کردن این نکته به پوچتینو که بختی طلایی برای قهرمانی را از دست داده، ادامه داد: 

با بازیکنانی که پوچتینو در اختیار دارد، خیلی طول نخواهد کشید تا او را بابت دستاوردهایش مورد ارزیابی قرار دهند. اگر با این بازیکنان به قهرمانی نرسید، مدت زیادی طول نخواهد کشید تا انتقادها سراغ شما بیایند. تاتنهام در حال حاضر یکی از بهترین باششگاه های کشور است ولی نمایش نیمه دوم این تیم چیزی نبود که از آن ها انتظار می رود. می توانید بگویید که این رقابت ها اولویت آخر پوچتینو بود ولی این گونه نیست؛ این بخت بزرگی برای آن ها بود. با کسب یک جام، حس خوب بیشتری پیرامون تیم ایجاد می شد تا بتواند در ادامه راه به قهرمانی دیگری هم دست بیابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!