Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به استادیوم آزادی اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرآورد 85 ساعت 16:40 آغاز می‌شود در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی نیمه سنگین و در حال حرکت است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: ترافیک این محدوده به سمت پل آزادگان منتقل شده؛ اما باید گفت که مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب برای مدیریت ترافیک و روان‌سازی تردد در معابر حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی آزادراه تهران-کرج را عادی ارزیابی و خاطرنشان کرد: تا این لحظه حدود 8 هزار ورزش‌دوست به استادیوم آزادی مراجعه کرده‌اند و مأموران راهنمایی و رانندگی راهور تا پایان مسابقه و تخلیه بار ترافیکی و عادی شدن معابر حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که روز گذشته سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت از آماده‌باش 100 درصدی پلیس برای برگزاری دربی پایتخت و برگزاری شهرآورد 85 توأم با نظم و امنیت خبرداده بود.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران