Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@11:32:04 GMT

مشکل آب شرب روستاها منطقه‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۴۱۵۲

به گزارش امتداد نیوزمشگین‌شهر، علی اکبری ظهر امروز در بازدید از پایاب سد سبلان در مشگین‌شهر اظهار داشت: اقدامات دولت در بخش آب‌های مرزی تا کنون پیشرفت خوبی داشته است اما در بخش تامین آب شرب و بهبود کیفیت آب در روستاها و مناطق دورافتاده با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب پایاب سد سبلان گفت: این سد مسیر پیشرفت ۸۵ درصدی خود را طی کرده و به دلیل عدم توازن در توزیع اعتبارات از سوی دولت در حال رکود مانده است که امیدواریم با تخصیص مابقی اعتبارات شاهد پیشرفت خوب و تکمیل این سد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دولت برخی از نیازهای مهم روستاها را تامین کرده اما متاسفانه به نیاز اصلی این مناطق که همان آب شرب است آن طور که باید نپرداخته است.

اکبری بیان کرد: ما در کل کشور نه در بحث کمبود آب بلکه در کیفیت آب شرب مشکلات اساسی داریم که نیاز است در این زمینه توجه به سدهای کشور بیش از پیش باشد.

وی افزود: امیدواریم مشکل سد سبلان با مکاتبه نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس به کمیسیون کشاورزی در اسرع وقت برطرف شود که در این زمینه توجه دولت نیز رکن اساسی است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت