Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حسین رشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، اظهار کرد: جهاد کشاورزی شمال استان کرمان باید در راستای پلاک گذاری و هویت گذاری دام سنگین استان همانند جنوب استان اقدام کند.

وی افزود: مبارزه با قاچاق دام یک اقدام پیشگیرانه در جهت مقابله با بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان است و این در حالی است که ضرر و زیان آن بیشتر از ارزش دام های قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی کرمان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق دام اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: دام هایی که قاچاق می شود قابل فروش نیست و فاسد شدنی است از این رو باید تحت قرنطینه دامپزشکی قرار گیرند و به کشتارگاه انتقال داده شوند و بعد از بررسی های انجام شده اگر قابل استفاده باشند ضبط شوند.

وی ادامه داد: دام قاچاق بیش از یک یا دو هفته نمی توانند در قرنطینه بماند.

رشیدی با بیان اینکه باید یک جلسه با نمایندگان شهرهای استان کرمان برگزار شود، یادآور شد: برخی نمایندگان اعتقاد دارند کشتار سنتی راه درآمد دامداران است اما این نوع کشتار غیر بهداشتی است.

true برچسب ها : اداره کل دامپزشکی کرمان حسین رشیدی قاچاق دام true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل