Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس شواهد موجود اپل برای بهبود هرچه بیشتر عملکرد دوربین‌های آیفون اقدام به خرید شرکت InVisage کرده است که در زمینه‌ی تولید سنسور‌های دوربین فعالیت می‌کند. به نظر می‌رسد این خرید برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد دوربین‌های آیفون در محیط‌های کم نور تصاحب شده است. به گزارش Image Sensors World بخشی از اقدامات برای تصاحب این شرکت در ماه جولای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات ارائه‌شده نشان از آن دارد که شماری از کارمندان این شرکت از ماه جولای به اپل پیوسته‌اند، حال آنکه بخش دیگری از کارمندان نیز در شرکت‌های دیگری مشغول به کار شده‌اند. تمام شواهد موجود حکایت از آن دارند که اپل InVisage را تصاحب کرده است.

مقاله‌های مرتبط: بررسی آیفون ۸ اپل بررسی آیفون ۸ پلاس اپل

از دیگر شواهد موجود برای اثبات این ادعا که اپل، InVisage را تصاحب کرده است باید به این نکته اشاره کرد که دو شرکت سرمایه‌گذاری Nokia Growth Partners و InterWest Oartners نام InVisage را از لیست شرکت‌هایی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است خارج کرده و آن‌ها را در لیست شرکت‌هایی که قبلا در آن سرمایه‌گذاری شده بود، قرار داده‌اند. همچنین باید به عدم به‌روزرسانی وب‌سایت InVisage نیز اشاره کرد، به‌طوری که بخش بلاگ این وب‌سایت از سال ۲۰۱۶ میلادی به‌روزرسانی نشده است.

۶ تن از کارکنان پیشین InVisage در حساب کاربری لینکدین خود به این نکته اشاره کرده‌اند که در حال حاضر برای اپل کار می‌کنند، به‌طوری که دو تن از این افراد تغییرات در پروفایل لینکدین خود را در ماه جولای ایجاد کرده‌اند.

شرکت InVisage فناوری جدیدی را با عنوان QuantumFilm توسعه داده که قادر است تا داینامیک رنج دوربین را بیش از سه برابر افزایش دهد. بهبود عملکرد دوربین در هر نسل آیفون را باید به عنوان یکی از قابلیت‌های کلیدی دانست که بهبود عملکرد در محیط‌های کم‌نور یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن است. با توجه به اینکه افزایش سایز سنسور در فضای محدود گوشی‌های هوشمند یک موضوع مهم است، از این‌رو در اختیار داشتن چنین فناوری‌هایی بسیار مهم است.

به نظر می‌رسد باید در آیفون‌های سال آینده‌ی میلادی شاهد اضافه شدن این ویژگی به دوربین‌ آن‌ها باشیم.

true برچسب ها : Apple acquisitions گوشی اپل true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین