Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سیدحسین حسینی‌محمدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر حل مشکلات و موانع واحدهای اقتصادی و تولیدی اظهار داشت: رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از اولویت‌های استان بوشهر  است که در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات بنگاههای تولیدی امسال ۵۰ جلسه کارگروه تسهیل تشکیل شده خاطر نشان کرد:در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بمنظور رونق تولید و فعال سازی بنگاههای اقتصادی در ۷ ماه امسال ۵۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مصوبه رفع موانع تولید در این استان خبرداد و افزود: با توجه به دستور کارجلسات کارگروه تسهیل تاکنون ۳۶۴ مورد مصوبه در خصوص تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره برای رفع موانع بخش صنعت و معدن استان تعیین شده است.

حسینی محمدی با اشاره به ثبت نام ۲۴۷ متقاضی در  سامانه بهین یاب استان بوشهر بیان کرد:  ۲۴۷ متقاضی دریافت تسهیلات در بخش‌های حوزه صنعت، معدن و کشاورزی در سامانه الکترونیکی مربوطه بهین یاب موفق به ثبت نام شده‌اند که از این تعداد  ۱۱۸ مورد آنها در کمیته‌های بررسی تعیین تکلیف و ۱۰۷ مورد آن در کارگروه استانی مطرح شده که جمعا مبلغ  ۱۳۴ میلیارد تومان در کارگروه استان مصوب شده است.

وی از ثبت نام برای نوسازی و بازسازی بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به ثبت نام ۶۹  بنگاه تولیدی برای بازسازی و نوسازی، پرداخت ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند