Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:04:36 GMT

براي اينکه اعدام شوم به زنان تجاوز کردم!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۷۸۸۲

براي اينکه اعدام شوم به زنان تجاوز کردم!

خبرگزاري آريا - مرد معتاد «شيشه»‌اي که سوار بر خودروهاي سرقتي و تحت عنوان مسافرکش، زنان جوان را در خيابان‌هاي پايتخت شکار مي کرد و پس از تجاوز رهايشان مي‌کرد با رديابي‌هاي تخصصي کارآگاهان پليس دستگير شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، اين تبهکار درجنايت‌هاي شيطاني‌اش به تقليد از خفاش شب، پس از سرقت هر خودرو دستگيره‌هاي آن را مي‌کند تا زني که به‌ دام مي‌افتد نتواند با گشودن در از ارابه وحشت نجات پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکارچي زنان و دختران، پس از ربودن هرطعمه‌اش، يک خودرو ديگر را براي تکرار جنايت‌هايش به سرقت مي‌برد، چرا که احتمال مي‌داد زنان ربوده شده، شماره پلاک خودرويش را يادداشت کرده باشند.
نخستين شکايت
شامگاه سيزدهم مرداد امسال، زني هراسان خود را به کلانتري 128 رساند و به مأموران گفت که توسط يک راننده پرايد سفيد ربوده شده و با تهديد و ضرب و شتم شديد، مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. پس از تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «آدم ربايي همراه با آزار و اذيت» به دستور بازپرس سهرابي از شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران، پرونده در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
زن جوان پس از حضور در آگاهي گفت: «ساعت 6 بعدازظهر در خيابان دماوند – مقابل يک تالارمنتظرتاکسي بودم تا به خانه بروم. همان موقع خودرو پرايد سفيد رنگي ترمز کرد که سوار شدم و روي صندلي جلو نشستم. راننده مردي جوان بود که پس از طي مسير کوتاهي، از راه اصلي منحرف شد و پس از ورود به کوچه‌اي بن‌بست، با تهديد داخل خودرو مرا مورد آزار و تعرض قرار داد. بعد هم گوشي تلفن همراهم را قاپيد و مرا از خودرو پايين انداخت و فرار کرد.
شکايت‌هاي مشابه
همزمان با آغاز رسيدگي به اين پرونده، زنان ديگري با مراجعه به اداره آگاهي خبر دادند که با همين شيوه و شگرد، توسط راننده خودروهاي مختلف ازجمله پرايد و مزدا ربوده شده‌اند و پس از ضرب و شتم، با تهديد مورد آزار و تعرض قرار گرفته‌اند. سپس در منطقه‌اي خلوت و تاريک به بيرون پرت شده‌اند.
يکي از اين زنان گفت: عصر روز پانزدهم مهر در خيابان سبلان به‌عنوان مسافر سوارپرايد سفيدي شدم تا به ميدان نوبنياد بروم. راننده ماشين جواني حدود 30 – 25 ساله بود. اما حوالي ميدان نوبنياد، ناگهان راننده با تغيير مسير و پيچيدن به داخل خيابان ورود ممنوع، در اواسط کوچه‌اي توقف کرد. ناگهان با پيچ گوشتي به طرفم حمله ور شد و وحشيانه مرا مورد ضرب و شتم شديد قرارداد. او درتلاش بود به من تجاوزکند که ناگهان با ضربه پا موفق به شکستن شيشه سمت شاگرد راننده شدم. مرد بي‌رحم با ديدن اين صحنه مرا از ماشين بيرون انداخت و متواري شد.
زن ديگري نيز در اظهاراتي مشابه گفت: راننده جوان يک دستگاه خودرو پرايد، شبانه مرا به‌عنوان مسافر از مقابل ايستگاه مترو ميدان هفت تير به مقصد خيابان پليس سوار کرد. اما در ادامه مسير وارد کوچه خلوتي شد و با تهديد چاقو مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از آن از ماشين به بيرون پرتابم کرد.
شاکي ديگري که توسط همين راننده اما با يک دستگاه خودرو مزدا 3 تيره رنگ ربوده شده و مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود، به کارآگاهان گفت: ساعت 10 شب از محل کارم در سعادت آباد خارج شدم. در خيابان ايستاده بودم که يک خودرو مزدا 3 جلوي پايم ايستاد. راننده گفت: تا نزديک آژانس مرا مي‌رساند.
پس از سوار شدن به ماشين فهميدم که راننده بيراهه مي‌رود و دستگيره‌هاي ماشين را هم برداشته است؛ درحالي که بشدت ترسيده بودم از راننده خواستم توقف کند تا پياده شوم که ناگهان مرا هدف ضرب و شتم شديد قرارداد. بعد هم وارد کوچه خلوت و تاريکي شد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و بعد از رهاکردنم در خيابان فرارکرد. وقتي از ماشين به بيرون پرتاب شدم، بسرعت با دوربين گوشي تلفن همراهم که داخل کيفم بود، ازماشين عکس گرفتم.
خوشبختانه شماره پلاک خودرو به وضوح در تصوير ديده مي‌شود.با توجه به اظهارات 8 زن و دختر جوان ربوده شده، کارآگاهان با بررسي شماره‌هاي به‌دست آمده از خودروهاي مورد استفاده در آدم‌ربايي، اطلاع پيدا کردند که تمامي اين خودروها داراي سابقه سرقت بوده و تمامي آنها طي چند روز دزديده شده‌اند و پس از مدت کوتاهي در گوشه و کنار شهر تهران رها شده‌اند.
با توجه به اظهارات مشابه زنان و دختران ربوده شده که تمامي آنها راننده را جواني حدود 30 ساله، لاغر اندام، با دندان‌هاي خراب و ابروهاي کم پشت و چشمان مشکي توصيف کرده بودند، کارآگاهان به چهره نگاري رايانه‌اي متهم پرداختند.
تا اينکه سرانجام با بهره‌گيري از بانک مجرمان سابقه دار موفق به شناسايي يکي از تبهکاران به نام «محمد» - 24 ساله- شدند. بررسي سوابق اين تبهکار نشان داد که تاکنون چهار بار به اتهام ارتکاب جرايم مختلف ازجمله کيف قاپي، نزاع، درگيري و سرقت خودرو دستگير و روانه زندان شده و سال گذشته پس از پايان دوران محکوميتش از زندان آزاد شده است.با شناسايي دقيق و کامل تصوير محمد از سوي تمامي قربانيان، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وي و خانواده‌اش در حوالي نارمک و انجام تحقيقات نامحسوس پليسي اطلاع پيدا کردند که وي به خاطر اعتياد شديد به مصرف مواد مخدر - شيشه- از مدت‌ها پيش به اين محل رفت و آمد نداشته و بلامکان است.
در ادامه تجسس‌ها، کارآگاهان اطمينان يافتند که متهم با خودرو مسروقه مزدا در سطح شهر تهران تردد دارد. به همين خاطر با رديابي‌هاي تخصصي، موفق به شناسايي دقيق محل رفت و آمد متهم در خيابان ابوذر جنوبي شدند. سرانجام ساعت 15 روز دوشنبه وي را شناسايي کردند.
اما متهم بدون توجه به فرمان ايست کارآگاهان فرار کرد تا اينکه کارآگاهان با رعايت قانون به‌کارگيري سلاح و تيراندازي، خودرو مسروقه را با شليک گلوله‌اي متوقف کردند و به اين ترتيب متهم دستگير شد.
سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ دراين باره گفت: با دستگيري متهم و انتقالش به اداره شانزدهم، بلافاصله تعدادي از شاکي‌ها براي شناسايي او فراخوانده شدند.آنها پس از رويارويي با متهم، او را شناسايي کردند. اکنون متهم با قرار قانوني در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار گرفته و تحقيقات تکميلي از وي براي شناسايي ساير زنان و دختران ربوده شده و مالباختگان ادامه دارد.
مي خواستم اعدام شوم
خفاش شب‌هاي پايتخت که ديروز براي تحقيقات به شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شده بود پس از تکميل تحقيقات، به دستور بازپرس سهرابي و براي مشخص شدن سايرجرايم احتمالي‌اش دراختيار کارآگاهان قرارگرفت.اودرگفت‌وگوبا خبرنگار «ايران» جزئيات تازه‌اي ازجنايت‌هاي سياهش را فاش کرد.
چه شد که تصميم گرفتي زنان ودختران را بدزدي؟
درجريان خواندن ماجراي خفاش شب و افراد متجاوز متوجه شدم که آنها محکوم به اعدام شده‌اند. من که از زندگي خسته شده بودم تصميم گرفتم زنان ودختران را بدزدم و...
اما مي‌داني تجاوز تنها جرمي نيست که مجازات اعدام دارد؟
شهامت قتل را نداشتم. مي‌دانستم که با کشتن يک نفر هم محکوم به اعدام مي‌شدم. اما در خودم نمي‌ديدم که يک انسان را به قتل برسانم. من گلوي يکي از قربانيانم را بشدت فشار دادم ولي او را هم نمي‌خواستم بکشم. فقط چون مقاومت کرد چنين حرکتي کردم. ولي به محض اينکه ديدم حالش دارد بد مي‌شود سريع دستم را رها کردم.
حالا چرا اعدام شوي؟ چرا نمي‌خواستي زندگي کني؟
از زندگي خسته شده بودم و دوست نداشتم به زندگي‌ام ادامه بدهم.
نقشه هايت را در چه محدوده‌هايي اجرا مي‌کردي؟
بيشتردر شمال و شمال شرق تهران.
چه ساعت‌هايي؟
اغلب شب‌ها بود. اما گاهي اوقات ظهرها هم دختران و زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار مي‌کردم و پس از انتقال‌شان به محلي خلوت، با تهديد چاقو و پيچ گوشتي خودم را به صندلي عقب مي‌رساندم و نقشه‌ام را اجرا مي‌کردم. بعد همانجا قربانيان را پياده مي‌کردم و فرارمي کردم.
فکرنمي کردي که دستگير شوي؟
نه، چطوري امکان داشت دستگير شوم؟ وقتي ماشين‌ها سرقتي بودند و کسي ردي ازمن نداشت. من حتي به خود قربانيان هم مي‌گفتم چهره‌ام را بخوبي نگاه کنند چراکه مطمئن بودم نمي‌توانستند ردي از من به‌دست بياورند. حتي يکي از قربانيان که دختر جواني بود به محض اينکه از ماشين پياده شد شروع به گرفتن عکس با گوشي‌اش کرد آن موقع شيشه ماشين را پايين دادم و گفتم شماره را با دقت يادداشت کن؛ ماشين سرقتي است و دستت به هيچ جايي نمي‌رسد بعد هم گاز دادم و رفتم.
اعتياد داري؟
بله، 6 ماهي هست که مواد مصرف مي‌کنم.
سابقه داري؟
چهار سابقه کيفري درباره دعوا، سرقت، دزدي موتور و کيف قاپي دارم. دفعه اول در يک نزاع دسته جمعي بازداشت شدم و به زندان افتادم. دومين بار ماشين سرقتي زير پايم بود که بازداشت شدم و از همان موقع شگرد باز کردن در خودروها را ياد گرفتم.
چه خودروهايي را مي‌تواني سرقت کني؟
تخصص من پرايد، پژو 206 ومزدا 3 است. با يک پيچ گوشتي خيلي راحت مي‌توانم در ماشين‌ها را باز و آنها را سرقت کنم. من راننده قهاري هستم از بچگي پشت فرمان نشستم و خيلي خوب رانندگي مي‌کنم.
ايران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد بندرخمیر هنگام گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت فرار کرد که پس از طی مسافتی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید؛ مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
وی گفت: در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت کردند و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی بندرخمیرافزود: زوایای مختلف وقوع این حادثه در حال بررسی است که نتیجه نهایی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد