Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزدان نقابدار با حمله به يک منزل مسکوني در مشهد، طلاهاي زن جواني را با تهديد چاقو و پاشيدن اسپري فلفل، درحالي به سرقت بردند که در تله فيلم برداري دختر 13 ساله اين زن قرار گرفتند و به دام افتادند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زورگير سابقه داري که با سپردن وثيقه به دادسراي مشهد، به طور موقت از زندان آزاد شده بود، در يکي از تعميرگاه هاي مکانيکي منطقه رضاشهر مشغول کار بود که طلاهاي زن جواني توجه او را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين دزد سابقه دار و همدستش با ديدن خودروي گران قيمت زن جوان به اين مي انديشيدند که او از وضعيت مالي خوبي برخوردار است. به همين دليل دزد سابقه دار تنها با يک نگاه به همدستش، همه چيز را به او فهماند و بدين ترتيب، آن ها تعميرگاه را رها کردند و به تعقيب زن جوان پرداختند و محل سکونت او را در اطراف بولوار پايداري شناسايي کردند. دزدان خشن که احتمال مي دادند پول زيادي با سرقت طلاهاي اين زن نصيبشان شود، نقشه ورود به عنف به منزل ويلايي آن زن را طراحي کردند و منتظر اجراي نقشه شوم خود ماندند.
فرصت اين سرقت زماني به دست آمد که دزدان ساعت 6:30 صبح با تعقيب دوباره طعمه خود متوجه شدند که کسي در منزل نيست و مي توانند نقشه خود را عملي کنند. دزدان خشن که لوازم سرقت را از قبل آماده کرده بودند، حدود ساعت 12:40 ظهر سوار بر پرايد مشکي رنگ به منزل ويلايي آن زن رسيدند.آن ها براي آن که شناسايي نشوند، صورت هايشان را پوشاندند و با بالارفتن از در حياط به درون منزل راه يافتند. يکي از دزدان ناگهان زن جوان را غافلگير کرد و با تهديد چاقو و پاشيدن اسپري فلفل به صورت طعمه خود، از او خواست حرکتي نکند. در همين لحظه دزد ديگر، با سيم چين طلاهاي زن جوان را درحالي بريد که دختر 13 ساله زن جوان، کودک 1.5 ساله اي را در آغوش داشت و از شدت ترس کنار مادرش ايستاده بود اما اين دختر شجاع در همان لحظات و از پشت سر کودک مذکور درحال فيلم برداري با گوشي تلفن از صحنه سرقت دزدان نقابدار بود.
گزارش حاکي است با فرار دزدان خشن از منزل مسکوني، بلافاصله زن جوان ماجراي زورگيري نقابداران خشن را به پليس گزارش داد و اين گونه پرونده اي در پليس آگاهي جنوب مشهد تشکيل شد. به دستور سرهنگ کارآگاه حميد رزمخواه (رئيس پليس آگاهي) رسيدگي به اين پرونده ، به گروهي از افسران زبده سپرده شد تا با راهنمايي هاي قضايي، عمليات شناسايي و رديابي دزدان نقابدار را آغاز کنند. کارآگاهان در اولين مرحله از عمليات پليسي دريافتند که دختر 13 ساله شاکي فيلمي از صحنه سرقت تهيه کرده است. اين گونه بود که بازبيني فيلم مذکور در دستور کار افسران آگاهي قرار گرفت. با وجود اين که دزدان نقاب به چهره داشتند اما بلافاصله مورد شناسايي کارآگاهان قرار گرفتند چرا که يکي از آنان حدود يک ماه قبل از دستبرد به طلاهاي زن جوان، به اتهام زورگيري از مسافران زن در مشهد دستگير شده بود.
گزارش خراسان حاکي است کارآگاهان پليس آگاهي جنوب، دقايقي بعد با همکاري کارآگاهان اداره اطلاعات جنايي آگاهي خراسان رضوي موفق شدند تصوير دزد سابقه دار را به دست آورند و بدين ترتيب عمليات دستگيري وي با صدور دستور قضايي آغاز شد. کارآگاهان که با نظارت مستقيم سرهنگ رزمخواه، رصدهاي اطلاعاتي را ادامه مي دادند، محل کار دزدان مذکور را در منطقه رضاشهر شناسايي کردند اما آن ها به مکان نامعلومي گريخته بودند بنابراين عمليات کارآگاهان در چند شاخه اطلاعاتي و عملياتي وارد مرحله جديدي شد تا اين که مخفيگاه يکي از آنان در محدوده بولوار وکيل آباد شناسايي شد. بنابر اين گزارش، کارآگاهان با دستگيري جوان 25 ساله اي به نام «ح- ش» او را مورد بازجويي قرار دادند که با اعترافات وي، مخفيگاه متهم سابقه دار نيز در منطقه کوشک مهدي (بولوار توس) شناسايي شد اما هنگامي که کارآگاهان براي دستگيري سارق سابقه دار وارد عمل شدند او با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت که کارآگاهان به ناچار دست به سلاح بردند و با شليک تيرهوايي، او را زمين‌گير کردند. گزارش اختصاصي خراسان حاکي است،اين گونه بود که دو دزد خشن درحالي به چنگ قانون افتادند که بررسي ها نشان مي دهد آنان در سرقت هاي ديگري نيز نقش داشته اند. تحقيقات درباره جرايم احتمالي ديگر دزدان دستگير شده همچنان ادامه دارد.
خراسان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن