Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوزکاشان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، مصطفی جوادی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: در بیست وسومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور دو نشریه ماهنامه «مردم کویر» و هفته نامه «سراج» همچنین پایگاه خبری «مشکات‌آنلاین» به نمایندگی از کهن شهر کاشان حضور دارند .

جوادی مقدم گفت : ماهنامه «مردم کویر» و پایگاه خبری  «مشکات‌آنلاین» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی «محمدعلی خرمی مشکانی» برای دومین بار در این نمایشگاه شرکت دارد و هفته نامه «سراج» به صاحب امتیازی «موسسه فرهنگی هنری راه روشن» و مدیر مسئولی «سید محمد ساداتی نژاد» برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ضمن تقدیر از مدیران مسئول این نشریات به جهت حضور در این نمایشگاه  افزود : با وجود نشریات و رسانه های مستعد در کاشان باید برنامه های حمایتی همه جانبه از سوی مسوولان شهر صورت بگیرد تا بتوانیم نام کاشان را بیشتر در کشور معرفی کنیم.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت بازدید از ماهنامه «مردم کویر» و پایگاه خبری «مشکات‌آنلاین» به راهرو ۲۸ غرفه ۴۱۱ و جهت بازدید از غرفه هفته نامه «سراج» راهرو ۱۶ غرفه ۳۱۶ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است : بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «جامعه آگاه‌تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» روز جمعه (پنجم آبان ماه) تا ۱۲ آبان ماه  با حضور بیش از  ۶۰۰موسسه مطبوعاتی، نشریه، خبرگزاری‌ و پایگاه‌ خبری در مصلی تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی