Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حسن عابدی در هشتمین همایش تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نو غلامان، سخنرانان و مداحان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که ظهر پنج‌شنبه در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در طی هفت سال مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) از ۲۱۰ پیر غلام اباعبدالله الحسین(ع) تجلیل به عمل آورد که متأسفانه از این تعداد ۵۸ نفر به رحمت خدا رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز در هشتمین مراسم تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان و نو غلامان از ۲۰ نفر تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، تصریح کرد: تجلیل از جوان غلامان و نو غلامان کار بسیار با ارزشی است چرا که این افراد سرمایه‌های عظیم اشاعه فرهنگ اسلام ناب خواهند بود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب، ولایت مداری و پیام عظیم نهضت حسینی(ع) در جامعه دانست و گفت: امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم در راستای ارتقا و بالندگی فرهنگ اسلام  ناب محمدی گام‌های مؤثری برداریم.

عابدی با بیان اینکه عقیده داریم تجلیل از خادمین سید الشهدا(ع) در واقع تکریم از اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: ما به عنوان متولی حوزه جوانان بر خود تکلیف می‌دانیم تا به کمک و مساعدت هیئت‌های مذهبی بیاییم.

وی ادامه داد: در این راستا بسیاری از اماکن ورزشی ما در ایام محرم و غیر از محرم حتی در مراسم‌های شادی در اختیار جوانان، مؤسسات، تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم در پایان از شهرداری و استانداری به دلیل همکاری با اداره کل ورزش و جوانان قم و اهتمامی که به هیئت‌های مذهبی دارند تشکر کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اختصاص بودجه چشمگیر برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری، از اختصاص بودجه قابل توجه برای ترمیم ورزشگاه آزادی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم اعلام کرد: در قانون بودجه امسال حدود 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی که عمده این اعتبارات برای ورزشگاه فوتبال است هزینه می‌شود تا نگرانی‌ها کمتر شوند.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش، به نظر می‌رسد استادیوم یا به اصطلاح کاسه فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی، به خوبی بازسازی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده