Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@21:50:53 GMT

سجاد شهباززاده، تعویض بی اثرِ مربیان استقلال

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۱۴۸۰

سجاد شهباززاده، تعویض بی اثرِ مربیان استقلال

سجاد شهباززاده همچنان در امر گلزنی در استقلال ناکام است.

طرفداری- سجاد شهباززاده هنوز نتوانسته در لیگ برتر هفدهم برای استقلال گلزنی کند. این مسئله هم در مواقعی که به عنوان یار اصلی درون زمین قرار دارد رخ می دهد و هم در هنگامیکه به عنوان یار تعویضی به میدان می آید.

یکی از تعویض های وینفرد شفر در دربی 85 به میدان آوردن سجاد شهباززاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شهباززاده همچنان به عنوان بازیکنی خنثی عمل می کند و به نظر می رسد پس از حضور در ترکیه به طور کامل اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

ناتوانی شهباززاده را نمی توان به عدم ارسال پاس برای او تعبیر کرد چرا که یک مهاجم حتی اگر توپی را هم دریافت نکند یا باید در جایگیری و قرار گرفتن در موقعیت تلاش بیشتری انجام دهد یا خود باید به عقب برگردد و با حمل توپ و ایجاد خلاقیت فرصت گلزنی ایجاد کند. مسلماً این عملکرد شهباززاده هم برای او گران تمام می شود و هم به عنوان یک عامل منفی در فاز تهاجمی استقلال اندیشه های شفر را خنثی خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!