Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از تبریز، مرتضی شفیعی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نهمین دوره‌‌ی نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار کرد: رسانه‌های مکتوب و مجازی، نمایندگی خبرگزاری‌ها، سرپرستی روزنامه‌های سراسری، هفته‌نامه‌، دوهفته‌نامه، ماهنامه و فصلنامه در قالب بیش از 60 غرفه‌ در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز در این رویداد فرهنگی رسانه‌ای حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهمین دوره‌ی نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی پس از چند سال وقفه برگزار می‌شود و باید این اتفاق را به فال نیک گرفت.

مدیرخانه‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی در ادامه اضافه کرد: مطبوعات و رسانه‌های محلی با چالش‌های بسیاری مواجهند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی برای دیده شدن و ارائه‌ی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آنهاست.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌های جنبی مرتبط با نمایشگاه مطبوعات در سالن شهریار خبر داد و تصریح کرد: نشست تخصصی تبریز 2018 با حضور غلامحسین مسعودی ریحان عضو شورای شهر، جایگاه مطبوعات تبریز و آذربایجان در کشور با سخنرانی محمد عزیزی‌راد، مطبوعات آذربایجان در دوره‌ی مشروطه با سخنرانی رحیم رئیس‌نیا از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه مطبوعات در نهمین دوره‌ی برگزاری آن است. 

شفیعی ادامه داد: برگزاری کارگاه تخصصی اقتصاد رسانه با سخنرانی دکتر موسایی، آسیب‌شناسی مطبوعات محلی با حضور اعضای تشکل‌های صنفی رسانه‌ای، میزگرد تخصصی رسانه و آموزش، کارگاه آموزشی سوژه‌یابی در رسانه، دوره‌ی آموزشی عکاسی خبری و راهکارهای ارتقای کیفی مطبوعات محلی از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه مطبوعات در نهمین دوره‌ برگزاری آن است.

مدیر خانه‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی، برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سالن شهریار را نقطه‌ی قوت دیگر این نمایشگاه دانست و افزود: این نمایشگاه مطالبه‌ شهروندان و اهالی رسانه بود که با درخواست‌های اهالی فرهنگ و رسانه این خواسته تحقق یافته است.

به گزارش امتداد، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور بیش از 1000 ناشر داخلی و 125 ناشر خارجی، از ساعت 10 تا 20 روزهای دوم تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»