Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > سمنان - نشست تخصصی " نقش تحقیق و توسعه در مدلهای جدید کسب و کار در بنگاههای اقتصادی "با حضور مدیران واحدهای صنعتی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، ایجاد تعامل هم افزا و ارتباط بین واحدهای تولیدی و صنعتی با دانشگاه، رفع موانع توسعه در واحدهای تولیدی با استفاده از تحقیقات علمی و تجارب ملی و بین المللی را از اهداف برگزاری این نشست تخصصی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سیف الله سعد الدین گفت: در این نشست تخصصی مدیران واحدهای تحقیق و توسعه شرکتهای تولیدی - صنعتی و استادان و پژو هشگران دانشگاهی با چگونگی مدیریت ایده و سازماندهی ، بهره وری تحقیق و توسعه و نسلهای مختلف تحقیق و توسعه در تولید آشنا شدند.
رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان همچنین از استقرار واحدهای تحقیق و توسعه ( آرندی) 10 شرکت تولیدی و صنعتی با امضا تفاهمنامه در پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد و گفت: با استقرار این واحد ها نیازهای پژوهشی و توسعه ای واحدهای تولیدی به صورت تخصصی و علمی براورده می شود.

 

46

کلید واژه‌ها : استان سمنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی